Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NORWAY

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-28-2009, 03:05 AM   #1
jmikael
Avalon Senior Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3
Smile Diskusjoner Om Chemtrails Og diverse!

Heisann, er ny til forumet her! Men har forholdsvis gjort leksene mine med tanke på chemtrails, NWO, Og generelt utspekulert ondskap her i verden.
Og jeg må tilføye at jeg begynner og bli ganske sterkt påvirket av chemtrails selv allerede i en alder av 20 år. (Immunforsvar og diverse)
Jeg begynte og forske og lete etter informasjon når jeg var ca 15, fordi jeg merket at verden slett ikke er som jeg trodde.
Det gjorde et ganske sterkt inntrykk på meg, men jeg ble faktisk ikke overasket i det heletatt! Det som overasket meg er det at min kjære morfar er frimurer og pansjonert metrolog på værnes flyplass som jeg faktisk trodde hadde tilgang til mye informasjon iforhold til Chemtrails og diverse annet med sine kontakter i frimurer ordenen. Iallefall Chemtrails...
Men der tok jeg alvorlig feil! Jeg lærte fort at det er ubeskrivelig hva mennesker lyver om rett i annsiktet på andre, til og med sin egen familie... Jeg ble rett og slett satt ut da jeg spurte om han viste noe om chemtrails o.l. Svaret jeg fikk var at det var absolutt INGENTING som ble sprayet ut i atmosfæren vår, og at jeg hadde ingenting og bekymre meg for!
TULLPRAT tenkte jeg mens jeg sukket tungt ved middagsbordet


Så spørsmålet mitt er : Hvordan skal man klare og overbevise folk at det faktisk er utrolig mye som skjer rett forran øynene våre som vi ikke har konkrete bevis på, Det eneste vi klarer og fiske fram er Filmer, og forklaringer, men ingen uttalelse fra myndigheter / Regjering på noe sett og vis har blitt lagt fram. Hvordan skal vi klare og opplyse så utrolig mange mennesker på så kort tid ?

Har så utrolig Mange andre Spørsmål Også! så om dere har informasjon om Meditering, Aliens O.L VENNLIGST Post!
oversetter ikke til Engelsk, men om noen vil oversette så er du hjertlig velkommen =p



Vennlig Hilsen JMikael, Trondheim!
jmikael is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 08:12 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon