Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > FINLAND

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-10-2008, 07:38 AM   #26
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Tervetuloa Hekkup!

Mielenkiintoisia ehdotuksia. Olen itsekin miettinyt pitäisikö hankkia joku metsästysase sen varalta että joutuu tulevaisuudessa itse metsästämään ruokansa, tai ainakin sellainen mustikoiden poimintavempain

Youtubessa on pätkä jossa joku suomalainen syrjäseutujen asukas esittelee tilaansa joka saa energiansa hänen omarakentamastaan tuulivoimakoneistosta. Kaveri ei sano mitään eikä näytä kasvojaan, mutta esittelee laitteistoaan.

http://www.youtube.com/watch?v=xDPkV4rJpZo

Pitäisi ollakin juuri tuollaista tietotaitoa että pystyisi olemaan energiaomavarainen, sillä free energy konseptit ei taida vielä vähään aikaan vapautua suuren yleisön käyttöön . . .

Mutta olis kätevää pystyä pitämään omaa kasvihuonetta jossa kasvattaa mitä haluaa säistä riippumatta.

Kerro lisää tuosta communal emergency management routines jutusta.

Janne -- Stewart on jo pitkään sanonut että kaikki soija on jo GM:ää, että se mm. lisää estrogeenin määrää elimistössä ja että sen käyttämistä tulisi välttää.

Barrikadeille siis? Mihin mennään ja mennäänkö kahdestaan vaan?

T: Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 07:20 PM   #27
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by Sami V. View Post
Tervetuloa Hekkup!

Mielenkiintoisia ehdotuksia. Olen itsekin miettinyt pitäisikö hankkia joku metsästysase sen varalta että joutuu tulevaisuudessa itse metsästämään ruokansa, tai ainakin sellainen mustikoiden poimintavempain

Youtubessa on pätkä jossa joku suomalainen syrjäseutujen asukas esittelee tilaansa joka saa energiansa hänen omarakentamastaan tuulivoimakoneistosta. Kaveri ei sano mitään eikä näytä kasvojaan, mutta esittelee laitteistoaan.

http://www.youtube.com/watch?v=xDPkV4rJpZo

Pitäisi ollakin juuri tuollaista tietotaitoa että pystyisi olemaan energiaomavarainen, sillä free energy konseptit ei taida vielä vähään aikaan vapautua suuren yleisön käyttöön . . .

Mutta olis kätevää pystyä pitämään omaa kasvihuonetta jossa kasvattaa mitä haluaa säistä riippumatta.

Kerro lisää tuosta communal emergency management routines jutusta.

Janne -- Stewart on jo pitkään sanonut että kaikki soija on jo GM:ää, että se mm. lisää estrogeenin määrää elimistössä ja että sen käyttämistä tulisi välttää.

Barrikadeille siis? Mihin mennään ja mennäänkö kahdestaan vaan?

T: Sami.

En tiedä olenko maininnut että harrastan jousiammuntaa, mulla on tehokas taljajousi joka soveltuu hyvin metsästykseen, tule joskus mukaan kokeilemaan, jos vaikka innostut jousiammunnasta
En ole koskaan eläintä ampunut, mutta pakon edessä se on tietysti vaihtoehto.

Energia omavaraisuus on tärkeä aihe. Vetygeneraattorin pystyy helposti rakentamaan itse ja sen voi liittää polttomoottoriin, HHO videoita on paljon youtubessa.
Olen miettinyt miten agregaattiin saisi liitettyä vetygeneraattorin ja polttoaine olisi silloin vesi, ja söhköä saisi vedestä.

Joo, se soija juttu on surullinen, söin itse soijapapuja vielä muutama vuosi takaperin ja luulin että se on terveellistä. Nyt sit virallisesti käytetään GM-soijaa euroopassa, törkeetä. Kyllä pitäisi meteli nostaa tosta kun kerran myönnetään että se aiheuttaa terveyshaittoja.
Meillä on perjantaina se pikapalaveri, yritän saada porukkaa kasaan viikonlopuksi.
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 09:06 PM   #28
Hekkup
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 20
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by Sami V. View Post
Kerro lisää tuosta communal emergency management routines jutusta.
I'll answer in English, ok?

I meant how prepared the official emergency management agencies and offices are. Police, fire department, military, health care, communal structures have their part in this for sure. But are they prepared for mass catastrophes, like food riots or large migrations of masses, from cities to countryside, and between countries? Do they have plans for how to distribute little pieces of land *) for, say, the migrating Dutchmen who have had their homes under water due to rising sea level? This is work for different political activist groups.

Then, the list of possible things go on.

- Education. There's a school for sustainable development going around (kestävän kehityksen kiertokoulu) in Tampere region. More education about survival skills and farming would be welcome, I think. Self-organized groups can also meet to study things.

It seems that this thread about Finns goes small with this pace.

*) I have some friends who have lived in self-sufficiency for many years. They grow all their food on their own. I think they said two ares (aari: 10 x 10 m) of land is enough for producing all the food for one year for one person. Mushrooms, berries, and some fish added. So, one should not need that much land to live on.
Hekkup is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 04:34 AM   #29
Pegasus_22
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Mexico
Posts: 33
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

"I meant how prepared the official emergency management agencies and offices are"

Well, if it's anything like here in the u.s..I'm afraid they do the opposite of what they are suppose to, i.e they lock you up in "emergency camps" for your own protection of course and implant you with a microchip, also for your protection of course. God forbid, should you wonder outside the parameters of the campground..


I think the best solution in any type of "situation" would be to gather in small groups (like the Finnish members here) and hide from the masses in the woods and remote areas. Have your camping gear ready boys! Do not rely on any type of support from governmental organizations. I believe they will all be too busy securing themselves.

Excellent link for the wind generator Sami!


p.s Guys, do you know of the Norway Doomsday Vault? I assume you do since it's been in Project Camelot as well. Apparently Tarja Halonen was present in the opening ceremony along with other elite members of the human family..Also Finns were present at the last Bilderberg group meeting. This is not good. I was very sad to hear it. Our only hope is guys like Janne and Sami being elected. Thank you for running for the kunnallisvaalit! Save Finland!

Last edited by Pegasus_22; 09-11-2008 at 05:39 AM.
Pegasus_22 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 01:03 PM   #30
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Täällä yksi hullu lisää. Oma taustani on, että olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnnostunut ufoista, yliluonnollisesta, elämän tarkoituksesta, kuoleman jälkeisestä elämästä, yhteiskunnallisista asioista jne. Minua voisi kutsua henkisen tien kulkijaksi.

Olen lukenut asioista laidasta laitaan. Suurimmiksi inspiroijikseni voisin mainita Ramana Maharshin, Eckhart Tollen, J. Krishnamurtin, Jane Robertsin Seth-kirjat, Law of One -kirjat ja David Wilcockin, joka on pystynyt kutomaan yhteen kaiken sen, mistä olen ollut kiinnostunut: Illuminati, salaliitot, ufot, henkisyys, elämän tarkoitus, terveet elämäntavat, kehon, mielen ja hengen yhdistämisen ym.

Hienoa, että löytyy näistä asioista kiinnostuneita myös Suomesta, joka vaikuttaa melko ahdasmieliseltä paikalta.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 06:04 PM   #31
Kundaflower
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 139
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Terveiset täältä Somerolta...

Noh, tämähän on jo toinen Suomi foorumi! Suomalaisetko apaattisia....pois se meistä. Joo, mulla kiinnostuksen aiheita on salaliittojen kiehtovan maailman ohella vapaa energia ja positiiviset vibailut.
Talousasiat kiinnostaa meillä ja maailmalla niimpä neokonnien mellastusta onkin seurattu "ööka" kovana.
Uutuutena vois sanoa totaalisen kyllästymisen Suomen "harhautus välineiden"
uutisointiin Georgian sodasta. oli kevyt vitutus...täyty ihan ryhtyä kirjoittelemaan niihin...

Tosta vedystä..ajelin tän kesän vety-boosterilla ja tulos oli noin 15-20% extra
kilsoja per tankki. Homman kehittely jatkuu...
Positiivisiin (+) viboihin on monta tapaa, tän kesän tuttavuus on ollu toi orgoniitin valmistus kannattaa tutustua

Sit synkistelystä kommentti....kun tuli kiroiltuakin....
Tietoisuus on kuin vorteksi, mihin tahansa sen kohdistaakin se alkaa ruokkimaan itseään.
Joten olen huomannu että on hyvä päivittäin tehdä asioita jotka tekee itsen onnelliseksi, muuten salaliitojen kiehtova maailma voi muuttua vähemmän kiehtovaksi...

Rauhaa ja Rakkautta.....
Kundaflower is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 06:56 PM   #32
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Mahtavaa! Lisää kotimaan hengenheimolaisia! Ilo kuulla teistä, wanderersoul ja Kundaflower.

Wanderersoul -- missäpäin asustelet? Oma kiinnostukseni Illuminaatin tutkimista kohtaan räjähti valloilleen David Icken kirjasta The Biggest Secret -- siinä jos missä summataan nykymaailman tilanne piinaavan tarkasti.

Kundaflower -- Olin vähän kuullut tuosta orgoniitti-jutusta, Don Croftin kehittämä, eikö totta? Joku jenkki kirjoitti vuonna 2002 että niitä on jenkeissä n. 150 kpl ja että jengi hajottaa niillä pilviä ym., ja kehui kovasti. Olisi nastaa tutustua aiheeseen . . .

Ehdottomasti kerro lisää miten vety boosteri toimii -- voiko sellaisen kuka tahansa asentaa kärryynsä? Erittäin mielenkiintoista!

Allekirjoitan vortexiajattelusi varauksetta -- jonkinlaisena vaarana näitä NWOn asioita tutkiessa on että epätoivo saa vallan, pitää just kaiken aikaa keskittyä pitämään itsensä hyvässä energiassa, korkeassa värähteessä.

Hekkup -- I admire your self-sufficient friends, have they written something down about their experience? Like a manual for those aspiring to live like them so we could learn from them and not having to go through with all possible mistakes on the way to self-sufficiency?

Pegasus 22 -- Kiitti kannustuksesta! Siitä Norjan doomsday vaultista -- jos Bill Gatesin säätiö lahjoittaa siihen 30 miljoonaa dollaria ja jos Rockefeller Foundation, Monsanto Corporation ja Syngenta Foundation (Sveitsin GM-firma) ovat hankkeessa mukana, niin se on varmasti vain viatonta siementen säilyttämistä varten

Siellä viimeisessä Bilderberg-kokouksessa oli tosiaan joukko suomalaisia, joista heti kokouksen jälkeen kohosivat ylempiin johtotehtäviin tai tärkeisiin hallinnollisiin asemiin ainakin Teija Tiilikainen ja Atte Jääskeläinen, mutta sehän on vain sattumaa, vai mitä?

Sattumaa oli myös se että sen kokouksen jälkeen Katainen päätti maksaa sen kaksi miljardia enemmän velkaa pois kuin mitä oli alunperin tarkoitus. Siinä on muuten aika kettu mieheksi...

T: Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 07:05 PM   #33
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Asun tällä hetkellä Suomen peräreiässä eli Turussa

Joo, olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, että positiivinen vire kannattaa pitää. Jos keskittyy liikaa negatiiviseen ja selaa vain salaliittosivuja, voi alkaa kaikki vähitellen näyttää synkältä ja toivottomalta, jolloin myös omasta elämästä alkaa muodostua synkkää ja toivotonta. Kaltainen vetää puoleensa kaltaista ja jokainen luo oman todellisuutensa ja tulevaisuutensa.

Joko olette kuunnelleet David Wilcockin uusimman parituntisen Project Camelotin sivuilta? Mielestäni summaa meneillään olevat asiat melko mukavasti, vaikka ei keskitykään henkiseen puoleen erutyisesti. Positiivinen vire ja antaa suurta toivoa tulevaisuudesta.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 09:21 PM   #34
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Jeee, täällähän on jo väkeä tungokseen asti



jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 11:29 PM   #35
Daria
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 66
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Hei Suomalaiset,

Hihittelin pitkaan teijan posteja. Alunperin Pohojanmaalta, nykyjaan Lontoolainen. Taikka oikiastaan oon ollu Londooner yli 30 vuotta, vaikka kaipaan sinnepain aina. No, onneksi taala on nurkkakauppoja, jotka on auki aina.

Olis posetiivisia linkkeja. Pistan yhen siihen nyt kun tykkaan siita.

Matti Niskala ja hanen ohjailut hengen tulenkavelyyn. Yritin organisoijja semmosen 2006, mutta oli pakko tulla takasin Londooseen. En loytany tarpeeksi osallistujioita; se oli tosiaan korpisuomessa.

Yrittakaas ottaa yhteytta, han vastaa pian ja puhelimella.

ah one more thing; lukekaa mita ne nuorimmat sannoo.

Joo ja minullekki voi Peeammata toivoo Daria

http://www.aurinkosydan.net/index.htm
Daria is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 02:09 AM   #36
Pegasus_22
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Mexico
Posts: 33
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Lisää suomalaisia - mahtavaa!

Kundaflower: Olisi tosiaan kiva saada vaikka joku lyhyt tutorial tosta sun vety projektista. Olen ajellut tahan asti vanhalla Bio Diesel Mersulla.. Vety energia kiinnostaa.

"Joten olen huomannu että on hyvä päivittäin tehdä asioita jotka tekee itsen onnelliseksi, muuten salaliitojen kiehtova maailma voi muuttua vähemmän kiehtovaksi..."

I agree 100% on this! I watch old 50's and 60's kitsch space movies.

Sami: Miten paljastamme nämä ketut jotka hengailevat Bilderberg kokouksissa?
Pegasus_22 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 02:30 AM   #37
Gnosis5
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Canada
Posts: 1,659
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Well, my last name is finnish but I don't speak the language so I'm just saying hello once before I quietly fade away :-)



Quote:
Originally Posted by Hekkup View Post
I'll answer in English, ok?

I meant how prepared the official emergency management agencies and offices are. Police, fire department, military, health care, communal structures have their part in this for sure. But are they prepared for mass catastrophes, like food riots or large migrations of masses, from cities to countryside, and between countries? Do they have plans for how to distribute little pieces of land *) for, say, the migrating Dutchmen who have had their homes under water due to rising sea level? This is work for different political activist groups.

Then, the list of possible things go on.

- Education. There's a school for sustainable development going around (kestävän kehityksen kiertokoulu) in Tampere region. More education about survival skills and farming would be welcome, I think. Self-organized groups can also meet to study things.

It seems that this thread about Finns goes small with this pace.

*) I have some friends who have lived in self-sufficiency for many years. They grow all their food on their own. I think they said two ares (aari: 10 x 10 m) of land is enough for producing all the food for one year for one person. Mushrooms, berries, and some fish added. So, one should not need that much land to live on.
Gnosis5 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 05:41 AM   #38
Pegasus_22
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Mexico
Posts: 33
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Sami - I found a manual on how to build your own wind generator: Tuulimylly.

It's too large to attach here. Anybody wanna a copy? PM me your email addy and I can email it to you. I also have other survival related pdf docs for anyone who wants them.

On subjects of..

Survival shelters - how to build your own
Wilderness survival techniques
Magnetic energy
Worst case scenario

etc.

Pegasus_22 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 08:00 AM   #39
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Gnosis5 -- no, no, no, don't fade away!

You wouldn't happen to live in Vancouver, would you? Part of my ex-wife's family live there, and they (of course) have also a Finnish name.

Hei Daria -- olen itsekin tulossa Lontooseen pikaiselle visiitille kuun vaihteessa, yhdessä vaiheessa pyörin enemmänkin siellä

Pegasus22 -- Olen lähettänyt useammankin yleisönosastokirjoituksen Hesariin, yhden juuri näistä Bilderberg-kokouksiin osallistumisista, mutta eivät ne ole julkaisseet yhtäkään kirjoituksistani.

Hesari ei suostunut painamaan sivuillaan yhden tuttuni maksullista ilmoitusta jossa oli yhteystiedot erääseen henkiseen opettajaan tms. -- siis kieltäytyivät julkaisemasta maksullista mainosta! Kaveri protestoi ja meilasi Janne Virkkuselle (päätoimittaja) asti mutta ei auttanut.

Se on hieman mutkikas juttu tuo asioiden julkituominen, siinä joutuu kenties hieman maalitauluksikin, ja siitä Stewart varoitteli sivuillaan -- no jaa, enpä tiedä, jos pitää mielensä ja tekonsa puhtaana niin on periaatteessa turvassa.

Toisaalta, ihan vähän aikaa sitten, täällä Suomessa syöksyi pienkone alas (se oli iso uutinen) surmaten kolme Patrian työntekijää, juuri samoihin aikoihin kun Patrian pomo oli lahjusepäilyiden kohteena, ja taisi olla kytemässä muutakin hämärää Patriassa, jotain laittomia asekauppoja tms., en nyt muista tarkasti. Jonkun toimittajan pitäisi tarkkaan tutkia mitä nuo kolme Patrian työntekijää tiesivät ja tekivät Patriassa, ja "poistettiinko" heidät kenties tarkoituksella?

Pitäisi saada edes yksi totuuden torvi eduskuntaan, siis sellainen heppu joka tietää näistä jutuista ja pitäisi sitten meteliä. Mutta ketä tervettä kiinnostaa
mennä sinne riitelemään ja lyömään päätään seinään, niin harva ottaa salaliittojuttuja tosissaan.

Itrseasiassa, en muista kuka se oli, ehkä William Cooper, sanoi että sanoihin kuten "conspiracy theory" on keinotekoisesti liitetty sellainen värähde että se saa useimmat automaattisesti dismissaamaan koko aiheen, vaikka olis millaista todistusaineistoa. Näin juuri olen itse huomannut käyneen useimpien ihmisten kanssa -- vain ne ketkä ovat hereillä pysähtyvät kelaamaan asiaa, muut vain omituisesti kääntyvät pois, sumussa.

Mutta vastauksena kysymykseesi, Janne ja minä ollaan (vähitellen) perustamassa vaihtoehtoista tiedotuskeskusta nettiin -- tiivistelmiä aiheista on kirjoiteltu ja kohta pitäis alkaa valitsemaan aihepiirejä, linkkejä ja haastateltavia. Hidastahan se vähän on kun vapaa-ajalla näitä puuhaillaan.

Joo, tietysti haluan tiedostosi, nyt vain pitää keksiä miten toi PM toimii -- tekniikan ihmelapsi täällä...
Sami V. is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 05:44 PM   #40
Pegasus_22
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Mexico
Posts: 33
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

"Itrseasiassa, en muista kuka se oli, ehkä William Cooper, sanoi että sanoihin kuten "conspiracy theory" on keinotekoisesti liitetty sellainen värähde että se saa useimmat automaattisesti dismissaamaan koko aiheen, vaikka olis millaista todistusaineistoa. Näin juuri olen itse huomannut käyneen useimpien ihmisten kanssa -- vain ne ketkä ovat hereillä pysähtyvät kelaamaan asiaa, muut vain omituisesti kääntyvät pois, sumussa."

Joo, tiedan tunteen. Mita enemman ihmisille yrittaa selittaa asioita, joita he eivat ole valmiita kuulemaan, sita enemman vastarintaa seuraa.

Mulla oli omat salaliitto sivustot johon kirjoittelin englanniksi artikkeleita kiinnostavista aiheista, mutta sain varoituksen eraalta tuttavalta, etta sivut pitaisi ottaa pois netista ja otin sitten ne pois turvallisuus syista. Olis hienoa jos useampi hengenheimoilainen osallistuisi tommoiseen projektiin. Count me in!

Pegasus_22 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 07:59 PM   #41
Gnosis5
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Canada
Posts: 1,659
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

We and our Finnish clan live in Ontario.

[QUOTE=Sami V.;8358]Gnosis5 -- no, no, no, don't fade away!

You wouldn't happen to live in Vancouver, would you? Part of my ex-wife's family live there, and they (of course) have also a Finnish name.
Gnosis5 is offline   Reply With Quote
Old 09-14-2008, 05:02 PM   #42
Kundaflower
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 139
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Rakkauden täyttämää iltaa Somerolta....

Jokos Sami V ja pegasus_22 ovat tuttuja seuraavan sivuston kanssa

http://www.saunalahti.fi/wtc2001

Hyvää luettavaa on myös talous ekonomisti Lars Östermanin blogi

http://www.talousdemokratia.blogspot.com

Sit tosta survival touhusta....kaikki se on helppoa kun vain muuttaa maalle
Täällä joka jätkä osaa kaikki ammatit ja niillä on vielä siitä todistukset
Eloonjäämis vietti on täällä elinehto

Tehkää rakkautta
Kundaflower is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 12:34 AM   #43
Pegasus_22
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Mexico
Posts: 33
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by

Jokos Sami V ja pegasus_22 ovat tuttuja seuraavan sivuston kanssa

[url
http://www.saunalahti.fi/wtc2001[/url]
Jep, tämä on hieno sivusto. Onkin pitänyt laittaa sivuston tekijälle palautetta ja kiittää hienosta tyostä. Lisää tällasia silmän avaajia suomeen!

kaikki se on helppoa kun vain muuttaa maalle

Aivan totta. Itse olen jo matkalla..
Pegasus_22 is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 09:48 AM   #44
finlandia
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by jmk-fi View Post
Tiedän että meitä suomalaisiakin on täällä, tutustutaan ja vaihdetaan ajatuksia.

-Janne
Helsinki

(This is a thread for finnish speaking people)
sammy tässä kirkkonummelta heippa!loistavaa saada homma toimimaan myös suomeksi.itse olen ollut camelot fani alusta asti.luulen että keskustelua ja ajatuksia riittää vaikka muille jakaa
finlandia is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 05:59 PM   #45
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by finlandia View Post
sammy tässä kirkkonummelta heippa!loistavaa saada homma toimimaan myös suomeksi.itse olen ollut camelot fani alusta asti.luulen että keskustelua ja ajatuksia riittää vaikka muille jakaa
Tervetuloa Sammy
Hur är det I kyrkslätt? Är du finlandsvensk?
Sorry jos et ole mä olen tavallaan, monikielinen.

Anyway
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 06:10 PM   #46
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Pegasus22, toi sun uus avatari on hieno
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 09:29 PM   #47
Daria
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 66
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Quote:
Originally Posted by Sami V. View Post
Gnosis5 -- no, no, no, don't fade away!

You wouldn't happen to live in Vancouver, would you? Part of my ex-wife's family live there, and they (of course) have also a Finnish name.

Hei Daria -- olen itsekin tulossa Lontooseen pikaiselle visiitille kuun vaihteessa, yhdessä vaiheessa pyörin enemmänkin siellä

Pegasus22 -- Olen lähettänyt useammankin yleisönosastokirjoituksen Hesariin, yhden juuri näistä Bilderberg-kokouksiin osallistumisista, mutta eivät ne ole julkaisseet yhtäkään kirjoituksistani.

Hesari ei suostunut painamaan sivuillaan yhden tuttuni maksullista ilmoitusta jossa oli yhteystiedot erääseen henkiseen opettajaan tms. -- siis kieltäytyivät julkaisemasta maksullista mainosta! Kaveri protestoi ja meilasi Janne Virkkuselle (päätoimittaja) asti mutta ei auttanut.

Se on hieman mutkikas juttu tuo asioiden julkituominen, siinä joutuu kenties hieman maalitauluksikin, ja siitä Stewart varoitteli sivuillaan -- no jaa, enpä tiedä, jos pitää mielensä ja tekonsa puhtaana niin on periaatteessa turvassa.

Toisaalta, ihan vähän aikaa sitten, täällä Suomessa syöksyi pienkone alas (se oli iso uutinen) surmaten kolme Patrian työntekijää, juuri samoihin aikoihin kun Patrian pomo oli lahjusepäilyiden kohteena, ja taisi olla kytemässä muutakin hämärää Patriassa, jotain laittomia asekauppoja tms., en nyt muista tarkasti. Jonkun toimittajan pitäisi tarkkaan tutkia mitä nuo kolme Patrian työntekijää tiesivät ja tekivät Patriassa, ja "poistettiinko" heidät kenties tarkoituksella?

Pitäisi saada edes yksi totuuden torvi eduskuntaan, siis sellainen heppu joka tietää näistä jutuista ja pitäisi sitten meteliä. Mutta ketä tervettä kiinnostaa
mennä sinne riitelemään ja lyömään päätään seinään, niin harva ottaa salaliittojuttuja tosissaan.

Itrseasiassa, en muista kuka se oli, ehkä William Cooper, sanoi että sanoihin kuten "conspiracy theory" on keinotekoisesti liitetty sellainen värähde että se saa useimmat automaattisesti dismissaamaan koko aiheen, vaikka olis millaista todistusaineistoa. Näin juuri olen itse huomannut käyneen useimpien ihmisten kanssa -- vain ne ketkä ovat hereillä pysähtyvät kelaamaan asiaa, muut vain omituisesti kääntyvät pois, sumussa.

Mutta vastauksena kysymykseesi, Janne ja minä ollaan (vähitellen) perustamassa vaihtoehtoista tiedotuskeskusta nettiin -- tiivistelmiä aiheista on kirjoiteltu ja kohta pitäis alkaa valitsemaan aihepiirejä, linkkejä ja haastateltavia. Hidastahan se vähän on kun vapaa-ajalla näitä puuhaillaan.

Joo, tietysti haluan tiedostosi, nyt vain pitää keksiä miten toi PM toimii -- tekniikan ihmelapsi täällä...
Heippa, jot tuut pyoriskeleen Lontoosee, niin ota yhteytta Pm:lla. Sahkoposti osote olis helpoin. Oon tavannu jo yhden Avalonialaisen. Mentiin puistoon turiseen ja miten olikaan meilla on niin paljon samoja kokemuksia, etta ei voi olla 'coincidence'. Eijoo koskaan tavattu mutta ollan asuttu samoissa paikoissa tunnettu samoja ihmeisia ja muuta semmosta.

Tuu sinakin turiseen. Kahtotaan mita tapahtuu.

Kaks kivaa linkkia.

www.mairela.com

www.puttaankartano.fi

aah, eikun kolme,

http://media.kaleva.fi/video/070503nettiniisku.wmv

Last edited by Daria; 09-15-2008 at 09:34 PM. Reason: edit one link did not work
Daria is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 09:46 PM   #48
AussieFinn
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Australia
Posts: 7
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Moi Härmäläiset G'Day from Brisbane
Kiva nähdä että siellä Suomessakin on heränneitä Siejuja.
Mä oon seurannut Project Camelotin juttuja Kerry Cassidyn
ensimmäisestä videosta asti ja mua kiinostaa kaikki mitä ei TVstä
nää.

T: Petri

Think positive and preserve nature.
AussieFinn is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 10:10 PM   #49
Daria
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 66
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Hei AussieFinn,

Aivan ajan kohtaisesti tama karhu linkki alko toimiin, preserve nature indeed. Tama on Kuusamon Petokeskukseta ja soisin ihmisten nakevan kuinka petollisia ne pedot sitten onkaan. Nayttais etta jos niista tykkaa niin ne tykkaa takasin.

Linkki voi olla hidas alkaa, joten persist my dear.

http://www.kaleva.fi/plus/playflv.cf...us_trailer.flv
Daria is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 05:17 AM   #50
Pegasus_22
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Mexico
Posts: 33
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Hei kaikki uudet suomalaiset! Muuten kuka täältä on kääntanyt noita Camelotin raportteja suomeksi?

Haluaisin vain ilmaista kiitokseni tämälle henkilölle. Ekan kerran kun näin että näitä juttuja oli käännetty suomeksi, niin meinasin pudota tuolilta! En voinut uskoa silmiäni.. Siis suomalaisia on käynyt näillä sivuilla!. Nyt tiedän että se on totta.

Pegasus_22 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 11:07 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon