Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NETHERLANDS

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-27-2009, 01:30 PM   #126
gdf
Avalon Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Hoogerheide
Posts: 2
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / hallo allemaal

Hallo allemaal.
Ik ben een van de mensen die 7 maanden geleden is wakker geworden, het leek er op of dat ik in een andere wereld had geleefd en was ontwaakt het leek niet meer op de wereld waar ik daarvoor in had geleefd. Ik begon ook mijn dagelijks leven te veranderen zo als gezonder eten, alleen nog maar bron water drinken, geen films meer kijken, geen tv meer kijken alleen nog maar nieuws, ik ben begonnen met meditatie muziek van Kelly holwell, plus dat ik op internet ben gaan zoeken naar sites waar ik meer kon vinden over deze verandering naar een tijdje zoeken vond ik een dvd van Micheal tsarion en David icke en alex Jones, na dat ik bijna al hun dvd had gezien en internet lezingen had gezien wist ik zeker dat ik in een andere wereld was wakker geworden (of de oude Matrix), ik moet eerlijk zeggen dat ik wel erg ben geschrokken om dat ik dat 52 jaar lang dit nooit gezien heb, het is een heel raar gevoel dat je altijd in een fantasie heb geleefd of zo als men zegt in de matrix. Het was de eerste wekken wel even wennen wand ik begon ook steeds meer en meer te lezen zoals, Gods of the New Millenium van Alan F Alford, The Talmud of Jmmanuel, Lost Book Of Enki van Zecharia Sitchin, The Dead Sea Scrolls, de protocollen van de wijzen van sion en nog wel diversen anderen, ik kwam ook op den duur bij project camelot waar ik diversen interviews zag met mensen die men had gesproken en gefilmd. Ik moet eerlijk zegen dat ik er eerst veel moeite had om het allemaal te verwerken gezien het tegen dat geen in gaat wat je geleerd heb en wat je dagelijks om je heen ziet,maar ik wist in mijn gevoel dat het allemaal klopte ik weet niet hoe maar mijn gevoel zij dat het waar was en dat ik mijn ideeën over het leven en mensen moest veranderen om dat dit ideeën waren die niet klopten met de werkelijkheid, het heeft wel wat moeite gekost om niet gek te worden van al dit wat ik heb gezien op dvd en op de site en wat ik gelezen heb,en ik heb nog wel eens moeite me, gezien ik van eerlijkheid en vooral gerechtigheid hou voor al mensen op aarde. En woord soms nog wel eens boos als ik diversen dingen lees of zie, maar ik weet ook dat het hier niet alleen om mij gaat maar voor de hele mensheid, en daar kom nu de moeilijkheid de mensen geloven het gewoon niet zij kijken je aan of dat je niet goed bij je hooft bent zelfs mijn eigen vrouw en kinderen geloven me gewoon niet alleen mijn schoondochter wil er wel naar luisteren als ze er is maar voor de rest niemand soms laat ik ze foto’s zien die ik op internet gevonden heb zo als die van de nazi’s ufo’s of ufo’s die de USA gevonden heeft of foto’s van de maan of van mars waar men allerlei gebouwen en andere dingen heeft gevonden of de reuzen skeletten en de grootte stenen van de Sumerian in iraq of de mayens maar helaas het lijkt wel of ze in een andere wereld leven en het gewoon niet willen zien of geloven. Ik denk ook wel als sommige mensen het wel zien of geloven maar dat ze weer terug gaan naar hun oude gewoontes om dat ze er anders niet mee kunnen leven. Het doet me dan ook heel erg zeer in mij hart en ziel dat ik deze mensen niet kan helpen om dat ze nog steeds vast zitten in de oude matrix, maar ik weet ook dat iedereen hun eigen keuzen moeten maken het zal dan ook vermoedelijk voor een hele hoop mensen te laat zijn. Ik wil ook graag met andere mensen in contact komen die zo als ik denken graag in de buurt van bergen op zoom hoogerheide Noort brabant
Met vriendelijk groet Liefde eenheid en kennis
gdf is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2009, 04:10 PM   #127
ries
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Zaanstad, Netherlands
Posts: 46
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hoi gdf,

klinkt als een bekend verhaal.
Ik ben persoonlijk van de predik stand afgegaan, omdat vrienden van me er een beetje moeite mee hadden.
Nu leef ik meer in vrede met de gehele situatie.
Het is niet zo erg wat mensen denken. Ieder heeft zo zijn eigen leerfase.

Ergo: wees gerust, wat er ook gebeurt.

Groetjes,

Ries.
ries is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2009, 06:34 PM   #128
mu2143
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Holland,Netherlands
Posts: 470
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Tja nou, dat klinkt heel bekent in mijn oren.
Ik ben all voor gek verklaard door mijn hele familie

Als je goed oplet, dan zie dat deze mensen net robots zijn. Zij kunnen niet meer nadenken, want dit is een eigenschap. Dat je alleen met je hoger self kan doen.

Doordat je bewustzijn hoger is, dan van dat ding tussen je oren. Kan je je eigen programa herkennen en zien wat jij niet bent. Van wegen de genetische manipulatie die de drags hebben gemaakt, gedragen wij niet zo als wij echt zijn. En door de negative hyperdenstie wezens die door de negative gedachte ons kunnen beinvloeden.

Meestal is dit heel duidelijk te herken als iemand onder invloed is van negative stoffen, zoals alcohol etc. Dan ben je nog makelijker te besturen.

In ander woorden, de mensen met geen sterk bewustzijn worden hier door beninvloed. Waardoor zij hierdoor de bewustzijn van deze persoon word onderdrukt. In het geval als je de waarheid wil vertellen, dat hierdoor vallen deze mensen terug naar wat bekend is en dat is waar zij mee zijn gehersenspoeld zijn.

Meetal kan je reachtie krijgen van uitgelachen of kwaad worden. Niet willen luisteren wat je ook gevonden heb. Zelf als ik zeg; bewijs het tegendeel, dat ik niet gelijk heb. Dan willen zij er niks mee te maken hebben.

Deze mensen willen jou op de medicatie troep krijgen zo dat jij weer gaat gedragen als een robot.Want dan ben je normaal......... NOT!!!!!

Velen mensen worden door deze schapen aangevallen en helaas op de gratis drugs gezet omdat de hele familie tegen die gene zegt, dat jij hulp nodig hebt. Als je niet sterk op je eigen benen kan staan, dan ga je het dus geloven.

Als je familie je terug naar robot mode willen krijgen. Doen zij dat meestal met manipuleren liegen en verdraaien. Proberen angst op je uit te oefenen, zo dat je onder druk mee gaat. In dit geval bij mij zijn ze kansloos

Want het is een geloof systeem waar wij in leven en als je het genoeg herhaald vallen mensen terug naar het ouden wat bekend is.
mu2143 is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2009, 11:40 PM   #129
gdf
Avalon Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Hoogerheide
Posts: 2
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Vriendelijk bedankt voor jullie reactie het is fijn om te weten dat ik niet alleen ben hier mee.
Het valt me alleen op dat er niet zoveel mensen zijn die ontwaakt zijn zal daar een rede voor zijn?

met vriendelijk groet
gdf is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2009, 09:06 AM   #130
w0nderw0man
Avalon Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: The Netherlands
Posts: 2
Smile Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hello allemaal,
Ik ben Jenny, 33 jr, uit Heerhugowaard
Groetjes
w0nderw0man is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2009, 09:40 AM   #131
w0nderw0man
Avalon Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: The Netherlands
Posts: 2
Default Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hello everyone,
My name is Jenny, 33 YO and I am new here @PA. I am interested in joining the Avalon-List, how do I get that done?
Greetings,
J.
w0nderw0man is offline   Reply With Quote
Old 04-26-2009, 08:13 AM   #132
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

ik ben terug van weggeweest, en ik zou graag de topic van een kerngroep te starten heropenen indien er nog steeds geïnteresseerden zouden zijn.

mvg,
Ethan Janssens
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2009, 02:56 PM   #133
enki
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: haarlem/holland
Posts: 12
Default Re: Bill &kerry hebben een verzoek voor alle nederlanders

Hallo mede landgenoten,afgelopen 16 juni deed bill(van project camelot)in het nieuwe radio programma van project camelot(american freedom radio) een oproep aan alle mensen die project camelot volgen die uit nederland komen,hij is op zoek naar iemand van ons die hem een keer een email heeft gestuurd met de uitnodiging dat als bill en kerry een keer naar nederland komen dat er mischien een bijeenkomst kan georganiseerd worden,ze willen hier op in gaan alleen het probleem is dat hij niet meer kan achterhalen wie deze email naar hem gestuurd heeft,dus bij deze meld je bij bill en mischien kunnen we gezamelijk een project camelot avond organiseren voor alle mensen uit nederland en belgie die hierin geintereseerd zijn,een ruimte een paar stoelen,een microfoon en wat te drinken moet voldoende zijn en een slaaplaats,maar laten we eerst in contact komen hierover.Ik heb bill ook een email gestuurd met informatie over het frontier symposium op 7 november 2009 in amsterdam(http://www.frontiersymposium.nl/) zodat hij kontakt met ze op kan nemen,lijkt me geweldig als ze daar kunnen spreken op de grootste conferentie van dit soort in nederland.Dus laat van je horen,ze zijn van plan te komen naar nederland eind juli of begin augustus

het bewuste radio programma kun je hier beluisterenhttp://www.americanfreedomradio.com/Project_Camelot_09.html
enki is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
hallo medelanders

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 06:17 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon