Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NORWAY

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-08-2008, 09:59 PM   #1
Professor Nordheim
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Northern Norway
Posts: 59
Post Per-Aslak Ertresvåg ute med ny bok



Per-Aslak Ertresvågs Makten bak makten ble en bestselger i 2006. Nå er den tidligere redaktøren ute med oppfølgeren SOV, mitt lille Norge

Omtale fra forlaget

Landet Norge er en vakker illusjon som ennå holdes oppe ved hjelp av hykleri, løgn og skjulte handlinger. Mektige krefter utenfra er i ferd med å erobre oss innenfra, med hjelp fra norske medløpere. Vi er utsatt for kjemisk krigføring: chemtrails fra fremmede fly, bestråling fra NATO-anlegg som svekker befolkningens helse og våre lederes dømmekraft, og vaksinasjonsprogrammer som gjør våre barn syke. Det hevder Per-Aslak Ertresvåg i sin nye bok av året, Sov, mitt lille Norge. Forfatteren av Makten bak makten, tar oss denne gang med på en ekspedisjon bak de mørkere kulisser i norsk hverdag og politikk, maktens skjulte arena. Skremmende kan de fakta være han trekker fram; skjønt ofte velges spørsmålsformen, leserne overlates å trekke sine egne konklusjoner. Hvor lenge skal vi godta en nazipreget lovparagraf i vår psykiatrilov? Hva er årsaken til at Norge årlig tvangsinnlegger fem ganger så mange mennesker på psykiatriske institusjoner som våre naboland Danmark og Sverige? Skal drikkevannet vårt selges til utlandet? Er vi på vei fra risikosamfunn til et katastrofesamfunn? Hvorfor er norske media tause overfor maktens svik og overgrep i samfunnet? Spørsmålene som mediene skygger unna blir her reist.

Løp og kjøp!
Professor Nordheim is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 11:57 AM   #2
alice goes nuts....
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 123
Default Re: Per-Aslak Ertresvåg ute med ny bok

jepps den må leses, selv om det meste er kjent. men jeg kjente kvamen stige i meg da rimi hagen skulle på "ekspedisjon" til det hvite hus, når siv jensen selges i media på de flauseste premisser, og når microsoft kommer velvende innover grensene.
alice goes nuts.... is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 06:18 PM   #3
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Per-Aslak Ertresvåg ute med ny bok

Bestillt!!

Takk for tipset!

Fredrik
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2008, 03:32 PM   #4
Puremorning
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2
Default Re: Per-Aslak Ertresvåg ute med ny bok

Skal lese.zeitgeistmovie.com ,vist det er noen som ennå ikke har sett.Var just i Barcelona,der var det sykt m chemetrails,det som har sett over oslofjorden er bare blåbær.Tok bilder.
Puremorning is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 06:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon