Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > FINLAND

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-15-2009, 10:20 PM   #1
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default MMS ihmelääke

Pistetään nyt tännekin linkki, niin voi englannin kielen taitoiset ihmiset lukea tästä ihmelääkkeestä nimeltä MMS (Miracle Mineral Supplement)
Tiedän, kuulostaa joltain TV-shopin kusetukselta
muttä tällä aineella on parannettu malariaa yli 100.000 kertaa ja syöpää, HIV:ta, ja lukuisia muita virus ym tautia ympäri maailmaa jo pitkään.
Aineen keksijä on pitänyt matalaa profiilia pitkään ymmärrettävistä syistä.
Nyt on kuitenkin saavutettu "critical mass" jotta aineesta voidaan puhua julkisesti ilman pelkoa siitä että lääkelaitokset musertavat koko asian ja lakaisevat maton alle.

http://mmsadvisor.com/?page_id=12

http://jimhumble.biz/index.htm


Enkä pistäisi tänne linkkiä ilman että olen itse kokeillut kyseistä ainetta.
Tilasin yhdeltä toimittajalta saksasta. Tätä ainetta on helppo valmistaa jopa itse, mutta sitä saa erittäin halvalla tilattua monesta paikasta. Valmistajat kunnioittavat keksijän toivomusta ja myyvät ainetta edullisesti ympäri maailmaa.

Jos matkustaa malaria alueelle kuten minä, niin kannattaa pitää MMS pulloa aina käden ulottuvilla. Parantaa malarian neljässä tunnissa.

Luin syksyllä ensimmäisen kerran aineesta, ja onhan se vaikea uskoa, mutta tilasin kuitenkin muutaman pullon.
Nyt olen lukenut niin paljon menestystarinoita että ei ole epäilystäkään enään.
Itse olen kokeillut ainetta lähinnä "varmuuden vuoksi" sillä se tappaa kaikki muhivat virukset ja loiset mitä kaikilla ihmisillä yleensä kehossa on.

Muistaakseni maksoin n. 10-20e / pullo ainetta.
Tässä lista myyjistä:
http://miraclemineral.org/suppliers.php
Pitkä lista, scrollatkaa alas, saksassa on monta valmistajaa, mutta suomessa ei vielä ketään wink wink

-j
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 03-16-2009, 06:17 PM   #2
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Tosin itsekin olen jo sen verran lukenut käyttökokemuksia, että se ei voi olla täysin kusetusta. Kerrotko lisää omia käyttökokemuksiasi? Olen kahden vaiheilla tilaamisen suhteen. Saksasta voisi kokeeksi tilata.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2009, 08:17 AM   #3
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: MMS ihmelääke

Tilasin saksasta itse, täältä:
http://www.vitalundfitmit100.de/epages/61507702.sf
Oli hyvä palvelu ja sain jopa jotain ylimääräistä muistaakseni.

Olin kyllä erittäin skeptinen, mutta koska olen kokeillut paljon mutakin vaihtoehtoista, niin päätin kokeilla tätäkin.

Ongelma on se että en koskaan sairasta mitään.

MMS saattaa aiheuttaa vatsakipuja, heikotusta ja pahaa oloa, jos annosta nostaa liian nopeasti.
Pitäisi aloittaa jostain 2-3 tipasta ja nostaa annostusta 1-2 tippaa päivässä, tai niin että olo ei ole huono.
Aloitin itse kolmesta tipasta ja seuraavana päivänä nostin suoraan kahdeksaan, mutta se oli liikaa joten laskin alas viiteen tippaan joka ei aiheuttanut huonoa oloa.
Tarkoitus on totutella keho 15 tippaan 3X päivässä, tällä annoksella lähtee kaikki pöpöt ja loiset kehosta.

Olin vuodenvaihteessa väliamerikassa joten vedän kuurin varmuuden vuoksi ettei tule horkkatärinää marketissa yllättäen jos on malaria hyttynen päässyt pistämään, tai jos on tullut salaatista ameeboja, tai jotain muuta kivaa...

Mutta itse uskon 100% siihen että tämä on yksi monesta tehokkaasta vaihtoehto lääkkeestä mitä nykyään on saatavilla.

Aine aktivoidaan siteuunamehulla ennenkuin se juodaan.
1-tippa MMS = 5-tippaa sitruunamehua/ 10% sitruunahappoa.
Aktivoituu kolmessa minuutissa.

Jos käy niin että lintuinfluenssa aiheuttaa epidemian, niin tämä saattaa olla helpoin tapa estää sitä tarttumasta tai eliminoida tartunta.




-j
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2009, 11:49 AM   #4
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by jmk-fi View Post
Tilasin saksasta itse, täältä:
http://www.vitalundfitmit100.de/epages/61507702.sf
Oli hyvä palvelu ja sain jopa jotain ylimääräistä muistaakseni.


Aine aktivoidaan siteuunamehulla ennenkuin se juodaan.
1-tippa MMS = 5-tippaa sitruunamehua/ 10% sitruunahappoa.
Aktivoituu kolmessa minuutissa.

Jos käy niin että lintuinfluenssa aiheuttaa epidemian, niin tämä saattaa olla helpoin tapa estää sitä tarttumasta tai eliminoida tartunta.


-j
Kiitos linkistä. Minkä noista seteistä tilasit? Näyttää olevan moneen lähtöön. Tarkoittaako tuo mukana tuleva aktivointipullo, että se on juuri sitä sitruunahappoa vai pitääkö sitruunahappo ostaa vielä erikseen?
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2009, 01:05 PM   #5
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: MMS ihmelääke

Se aktivointi aine on 10% sitruunahappoa ja toimii hyvin aktivointiin. Voi myös aktivoida sitruunamehulla tai puristaa suoraan lime hedelmästä, mutta valmis aktivointiaine helpottaa huomattavasti annostelua ja aineen käyttöä.

Niilä oli joku tarjous näköjään, saa pullon kaupan päälle, taisin itsekin saada vaikka eivät silloin maininneet asiasta sivulla..

Ostin 100ml + 30ml pullon ja aktivointiaineen, ja sain ylimääräisen pullon ilmaiseksi.
Direkt-Starter-Set, tai reiseSet. Voi olla että ostin molemmat setit, en muista varmuudella.
Pulloja tuli neljä yhteensä.
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2009, 11:25 AM   #6
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Tänään postityttö toi ovelle tuota taikajuomaa Saksasta. Tuli varsin nopeasti perille. Ainoa miinus asiassa, että pankki ryösti enemmän välistä kuin itse tilaus maksoi

Otin juuri ensimmäisen annoksen ja tunnen jo voiman virtaavan

Raportoin lisää kun etenen kuurissa pidemmälle. Joko lähtee henki tai kaikki vitsaukset
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2009, 11:43 AM   #7
muxfolder
Avalon Senior Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Finland
Posts: 31
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by wanderersoul View Post
Tänään postityttö toi ovelle tuota taikajuomaa Saksasta. Tuli varsin nopeasti perille. Ainoa miinus asiassa, että pankki ryösti enemmän välistä kuin itse tilaus maksoi

Otin juuri ensimmäisen annoksen ja tunnen jo voiman virtaavan

Raportoin lisää kun etenen kuurissa pidemmälle. Joko lähtee henki tai kaikki vitsaukset
Paljonko piti kärsiä?
muxfolder is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2009, 12:29 PM   #8
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by muxfolder View Post
Paljonko piti kärsiä?
Itse setti maksoi vain 12,9 €, johon sai yhden pullon kaupan päälle. Postikulut olivat 8,6 € eli lähetys yhteensä 21,5 €. Mutta pankki otti lisäksi siirtokuluja 27 €.

Ei ihme, että pankkitoiminta kannattaa. Lisää tukia näille rosvoille, jotta voivat maksaa bonuksia johtajilleen.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 03-24-2009, 03:22 PM   #9
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: MMS ihmelääke

Joo ei kannata huvin vuoksi vetää
Sen voin sanoa että jos annos on liian suuri niin kyllä on ikävä olo sen päivän. Vahvaa ainetta, mutta jos on paha tauti niin silloin tässä hyvä apu.

Kannattaa lukea sitä mmsadvisor sivua siellä on paljon ihmisten kokemuksia ja ohjeita käytön kanssa...
http://mmsadvisor.com/

Suosittelen 1-2 tippaa aluksi, muuten saattaa tuntua vatsassa.
Itse aloitin kolmella tipalla ja otin kolme lisää tunnin päästä, mutta se oli ihan oma idea, en voi suositella vaikka olo oli ihan ok, koska kaikki reagoi eri tavalla, ja olen tunnetusti masokisti...
Yks tuttu jenkki otti heti 14 tippaa ja tuli tosi kipeeksi, ei kannata yliarvioida sietokykyä.
Malariaan otetaan heti 15-18 tippaa suoraan, mutta saattaa laatta lentää

Voihan tolla esim puhdistaa juomavetta jos on patikoimassa, pari tippaa litran pulloon riittää.

rujoa puuhaa, mutta jotkut pöpöt on aika sitkeitä...

Jim Humblen mukaan aine ei ole vaarallista vaikka ottaa suuren annoksen, keho vain saattaa reagoida voimakkaasti..

Vedin itse muutaman päivän, ja lopetin kahdeksaan tippaan, rupes liikaa ällöttämään se aine "ei pysty, ei pysty enään, liian hapokasta" vai miten se Olli Hokkanen aikoinaan sanokaan kun colaa joi...
Huomasin kuitenkin että krooninen nenän tukkoisuus hävisi! Jo heti alussa...


-j
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 03-26-2009, 11:05 AM   #10
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Aloitin kahdella tipalla. Sen jälkeen nostin kolmeen ja siitä viiteen. Tänä aamuna otin kuusi ja nyt tuntuu, että mahassa on jalkapallo, joka tahtoo ulos. Ei kuitenkaan mitenkään toimintakykyä rajoittava tunne. Illalla otan jälleen kuusi tippaa, en vielä viitsi nostaa seitsemään. Eiköhän tämä tästä. Viiteentoista aion mennä, vaikka henki lähtisi.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2009, 11:17 AM   #11
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by wanderersoul View Post
Aloitin kahdella tipalla. Sen jälkeen nostin kolmeen ja siitä viiteen. Tänä aamuna otin kuusi ja nyt tuntuu, että mahassa on jalkapallo, joka tahtoo ulos. Ei kuitenkaan mitenkään toimintakykyä rajoittava tunne. Illalla otan jälleen kuusi tippaa, en vielä viitsi nostaa seitsemään. Eiköhän tämä tästä. Viiteentoista aion mennä, vaikka henki lähtisi.
Tilanneraporttia... Onko siedettävä olo?
Oletko joutunut vähentämään annosta, onko auttanu johonkin jo (jos jotain vikaa tai sairautta on ollut)

Kiinostaa kovasti kokemukset...

Aloitin itse paaston eilen, ja päässä pyörii pannupizzat ja lasagnet jo


-j
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2009, 05:46 PM   #12
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by jmk-fi View Post
Tilanneraporttia... Onko siedettävä olo?
Oletko joutunut vähentämään annosta, onko auttanu johonkin jo (jos jotain vikaa tai sairautta on ollut)

Kiinostaa kovasti kokemukset...

Aloitin itse paaston eilen, ja päässä pyörii pannupizzat ja lasagnet jo


-j
Parin tunnin päästä otan 12 tippaa. Olen nostanut annosta tippa kerrallaan, kuten ohjeissa sanotaan. Mitään pahaa oloa ei ole ollut. Päinvastoin - olo tuntuu erittäin loistavalta. Kuudessa tipassa pääsi paha olo yllättämään, mutta moka oli siinä, että olin nostanut annosta edellisenä päivä kerralla kaksi tippaa eikä elimistö ehtinyt mukautua.

Kokeilen, jos tämä MMS toimisi valkopälven kukistamisessa. Olen kärsinyt siitä noin 9 vuotta suhteellisen lievänä eikä länsimainen lääketiede tunne siihen mitään parannusta. Valkopälvi on suhteellisen harmiton, mutta silti kiusallinen, koska kesällä valkoiset laikut palavat auringossa.

MMS ainakin tekee suusta uskomattoman raikkaan.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2009, 06:33 AM   #13
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by wanderersoul View Post
Parin tunnin päästä otan 12 tippaa. Olen nostanut annosta tippa kerrallaan, kuten ohjeissa sanotaan. Mitään pahaa oloa ei ole ollut. Päinvastoin - olo tuntuu erittäin loistavalta. Kuudessa tipassa pääsi paha olo yllättämään, mutta moka oli siinä, että olin nostanut annosta edellisenä päivä kerralla kaksi tippaa eikä elimistö ehtinyt mukautua.

Kokeilen, jos tämä MMS toimisi valkopälven kukistamisessa. Olen kärsinyt siitä noin 9 vuotta suhteellisen lievänä eikä länsimainen lääketiede tunne siihen mitään parannusta. Valkopälvi on suhteellisen harmiton, mutta silti kiusallinen, koska kesällä valkoiset laikut palavat auringossa.

MMS ainakin tekee suusta uskomattoman raikkaan.
Eiköhän keho ainakin puhdistu aika tehokkaasti vaikka se valkopälvi ei lähtisikään, toivottavasti lähtee kuitenkin...

-j
jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2009, 10:41 AM   #14
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by jmk-fi View Post
Eiköhän keho ainakin puhdistu aika tehokkaasti vaikka se valkopälvi ei lähtisikään, toivottavasti lähtee kuitenkin...

-j
Aika moni sairaus on sidoksissa kehon puhdistumiseen, joten MMS auttaa ainakin jonkin verran. Kun on puhdas keho, niin ravinteetkin imeytyvät tehokkaammin. Valkopälven yhdeksi aiheuttajaksi epäillään maksan ja munuaisten vajaatoimintaa. MMS:n pitäisi puhdistaa maksa ja munuaiset melko tehokkaasti, joten olen aineen suhteen hyvin toiveikas.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 04-01-2009, 10:30 AM   #15
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Tänään pääsin 15 tippaan asti. Täytyy todeta, että olo on mahtava. En ole pitkään aikaan tuntenut itseäni näin energiseksi. Illalla otan taas 15 tippaa ja huomenna käynnistän viikon kuurin, jossa otan annoksen kolme kertaa päivässä.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 04-01-2009, 04:37 PM   #16
jmk-fi
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: MEXÍCO
Posts: 176
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by wanderersoul View Post
Tänään pääsin 15 tippaan asti. Täytyy todeta, että olo on mahtava. En ole pitkään aikaan tuntenut itseäni näin energiseksi. Illalla otan taas 15 tippaa ja huomenna käynnistän viikon kuurin, jossa otan annoksen kolme kertaa päivässä.

WOW, kiva kuulla !!! Onneksi olkoon, mahtavaa.


jmk-fi is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2009, 01:50 PM   #17
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Tänään otin poikkeuksellisesti annoksen suoraan herättyä tyhjään mahaan. Tämän jälkeen söin noin 20 minuutin päästä. Tästä alkoi melkoinen kiirastuli. Pari tuntia olo oli todella pahoinvoiva. Välillä ajattelin, että en selviä ilman oksentamista. Jos olisin liikkunut, niin laatta olisi todennäköisesti lentänyt. No, ainakin tuli meditoitua samalla ja aloitettua päivä "hieman" rauhallisemmin.

Olo kuitenkin helpottui parin tunnin jälkeen ja sen jälkeen normalisoitui 15 minuutissa. Aineella näyttää olevan varsin eri teho täysin tyhjään vatsaan ja puolityhjään, mikä kyllä kerrotaan infosivuillakin. Toinen seikka, joka todennäköisesti vaikutti asiaan, on C-vitamiinin nauttiminen. C-vitamiini heikentää aineen tehoa. Ohjeiden mukaan pitäisi pitää 2-4 tunnin ero MMS:n ja C-vitamiinin ottamisen välillä. Aikaisemmin olin ottanut aamulla C-vitamiinia syönnin yhteydessä ja tunnin päästä siitä nauttinut MMS-annoksen. Nyt en tehnyt niin ja koin koko tehon. No, ainakin se toimii.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2009, 10:46 AM   #18
polybius
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 11
Default Re: MMS ihmelääke

Itse laitoin just tilaukseen saksasta tuollaisen Direkt-Starter-Set 100ml MMS +100 ml Aktivator setin. Eikös se toimitus ollut melko nopea?
Saa nähdä kuinkas käy..
polybius is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2009, 05:17 PM   #19
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: MMS ihmelääke

Quote:
Originally Posted by polybius View Post
Itse laitoin just tilaukseen saksasta tuollaisen Direkt-Starter-Set 100ml MMS +100 ml Aktivator setin. Eikös se toimitus ollut melko nopea?
Saa nähdä kuinkas käy..
Toimitus oli tosiaan nopea.

Tuossa setissä on se "vika", että aktivointiainetta pitää laittaa viisi kertaa enemmän kuin itse vaikuttavaa ainetta, joten aktivointiaine loppuu viisi kertaa aikaisemmin. Mutta ongelma on ratkaistavissa helposti. Apteekista saa ostettua sitruunahappoa 50 gramman pussin vajaalla kahdella eurolla. Siitä sitten vain itse säätää sopivan vahvuista ainetta. Yhtä ruokalusikallista kohden kun laittaa yhdeksän ruokalusikallista vettä, niin saa 10 % aktivaattoria. Testattu on ja hyvin toimii.

Kannattaa olla aineen kanssa tarkka. Itse otin kolmannella viikolla aamulla tyhjään vatsaan viisitoista tippaa ja oksensin sen jälkeen voimakkaasti neljä kertaa: pelkkää mahanestettä, koska mitään en ollut syönyt. Olin aikaisemmin kokeillut kerran ottaa tyhjään vatsaan ja silloinkin tuli huono olo kuten yllä aikaisemmin kerroinkin. On yllättävän suuri ero tehossa, ottaako täysin tyhjään vatsaan vai ei. Tyhjään vatsaan ottamista suositellaan, mutta annoksen sietämiseksi siihen pitää totutella hiljalleen eli ottaa aina tyhjään vatsaan. Itse olin ottanut aikaisemmin aina tunnin aamiaisen jälkeen, mutta yllättäen vaihdoin käytäntöä. Myös c-vitamiini vie tehoja pois.
wanderersoul is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 09:00 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon