Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NETHERLANDS

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-23-2008, 09:56 PM   #1
everready
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amersfoort, Holland
Posts: 29
Default Connecting with like-minded people ..

Hallo everyone .. just a little message from me.

As the weeks have progressed on this forum, there have been several ideas for dutch people to meet up and touch base, especially regarding the future. Some people have given kindly of their time and facilities to help this happen, but the response has been limited, which is of itself not a big problem.

I myself think it is a great opportunity to get to know real 'live' people who walk and talk the same truth. I think its very limiting to not want to move the connections from cyber to personal, because it is very rewarding to give it a chance! Live conversation and exchange is very different from impersonal online subsitutes.. so why are we all still sitting behind our computers communicating here in Holland? Lack of adventure or lack of spirit???

I would like to encourage you all to take ONE step! Find someone from this forum who lives near to you and call them up sometime. Invite them out for a walk in the park and buy them a warm mug of tea. Give them some of your time. Maybe they would really appreciate it..??

The chances are good that you will enjoy the time and effort you make getting to know another real, awakening human being - who is also on their own journey alongside yours. Take the chance, extend your hand in friendship and then ENJOY! let go of the 'distance' seperating us which is the disease of this world. Be there in trust and friendship for another soul, whilst you can!

For me personally, it feels wonderful to have people around me who can go the distance, follow the pathways to the future with an open mind and an open heart. I am grateful for all the people on this forum who could mean something to each other NOW, whilst we are all still safe, fed and well. And not only in a time that we are in need. In my vision, we have no reasons not to try...

My philosophy is that if you can't enjoy getting together now, then you certainly won't enjoy it in the future! Life is waiting to be lived in this moment!! Its time to move away from the computer and into life! 'So please, think about these things whilst we plan a new date in November for another chance to meet up and enjoy the wonderful people that we all are.

We could also make a list of where each person lives so that you can see who you can meet with in your local area. Its really not that hard .. c'mon give it a try. You will feel rewarded!!

Warm greetings from Amersfoort,

Everready
everready is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2008, 10:36 PM   #2
martina
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 91
Default Re: Connecting with like-minded people ..

waarom schrijf je niet in het nederlands?
Ik woon in Amsterdam en de mensen om mij heen zijn nogal gelaten en hebben een houding van, ik vind het niet erg om te sterven, ze zullen zich niet laten chippen hebben ze belooft en sommige willen niks weten.
Ik zelf ben nogal ondernemend, maar heb een zeer kleine portemonee en ik ben lichamelijk niet zo sterk.
Als ik rijk was, zou ik ergens grond kopen en mensen uitnodigen, mee te helpen iets op te bouwen, ik heb tien jaar ervaring met fruitbomen en een moestuin en kruidentuin, ik heb in de Himalaya gewoond, zonder electriciteit of wat ook, dat was de fijnste tijd van mijn leven, in de ongerepte natuur, ik zou wel wat willen ondernemen, maar ik heb dus geen geld, geen auto en omdat ik dat pure leven gewend ben, geen wasmachine, geen tv, geen radio, niks eigenlijk, niet omdat ik er tegen ben of zo, maar gewoon omdat het niet in me opkomt het te kopen, ik heb alleen een computer die in van de stichting had gekregen, precies een jaar geleden, voor het werk dat ik voor ze doe.
Ik viel toen meteen met mijn neus in ****, ben een paar dagen paranoia geweest en ben verder dit hele jaar bezig geweest mezelf in balans te houden, ook omdat ik erg gevoelig en intuïtief ben (waardoor al die nieuwe informatie mij eigenlijk niet verbaaste).
Ik denk wel dat ik weet waar het omgaat en mediteer en let op mijn angst, die steeds minder wordt, maar Amsterdam ligt beneden de zeespiegel en het liefst vertrok ik met een groep weet ik veel waar naar toe om van de lucht te leven, bij wijze van spreken.
Grappig was ook toen ik las dat jij je huis aan het opknappen was, (als ik het goed gelezen heb, want ik ben een beetje engels-blind), maar dat is precies wat ik dit jaar heb gedaan terwijl ik de eerste maanden obsessief zo'n tien uur per dag op onderzoek uit was op internet.
Ik wist al veel hoor maar dat waren enkele losse puzzelstukjes en nog steeds kom ik stukjes tegen, die passen bijvoorbeeld op wat ik twintig jaar geleden eens gehoord had, maar waar ik dus niks mee kon, dat ging over dat Red Elk, een Indiaan, vertelde dat we voor voedsel kunnen bidden als er geen eten meer is, en dat hoorde ik twintig jaar geleden iemand zeggen in de Himalaya, maar ja, ik begreep toen natuurlijk niet waar dat op sloeg, maar ik had daar meer gehoort. En ik was bekend met het feit dat we een transformatie ondergaan en de derde dimensie moeten loslaten etc. maar ik ging er altijd vanuit dat dat een vrije keuze was, vanuit spiritueel en religieus oogpunt, zoals veel mensen zoekende waren naar de zin van het leven enzo.
Ik wist niet dat de hele mensheid een sprong moest maken en die dreiging van de NWO wist ik niet. Voelde natuurlijk wel dat de hele wereld niet klopte en bergreep ook maar niet waarom iedereen zo robot-achtig werd en er van die enorme grote kantoren kwamen en de vele tv.programma's met al die flauwekul en de verharding etc.
Maar ik verdroeg al niet als er bij ons in de straat een boom omgezaagd werd, zo'n typ snap je, ik kan eigenlijk zelfs niet tegen auto's en straten, ik ben een natuurmens op drie hoog in Amsterdam.
Ik ben een fan van Tolle, ik kan in mijn meditatie dicht bij het nu komen, heerlijk. Ik ben spiritueler dan ik denk.
Tot zo ver maar. groetjes
martina is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2008, 01:32 AM   #3
TranceAm
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: South Carolina USA
Posts: 368
Wink Re: Connecting with like-minded people ..

Quote:
Originally Posted by martina View Post
waarom schrijf je niet in het nederlands?
Hmm, Omdat het een internationaal forum is. Maar je kunt natuurlijk naar een Nederlandse groep gaan. http://www.projectavalon.net/forum/group.php?groupid=34

Quote:
Originally Posted by martina View Post
Ik woon in Amsterdam en de mensen om mij heen zijn nogal gelaten en hebben een houding van, ik vind het niet erg om te sterven,
Vind je het vreemd? Jumpen is "de" dans.. Als ik hier in the States vraag wat een "Jumper" is, dan wijzen ze naar een wolkenkrabber.... En vertellen verhalen over mensen die er vanaf springen. Zelfmoord samenleving lijkt te worden voorbereid...
Mischien ben ik er te lang uit.. Laatste keer dat ik er was 2005 was het niet eens erg in een hotel in het Noorden dat er vliegen op het ontbijt zaten..

Quote:
Originally Posted by martina View Post
Tot zo ver maar. groetjes
Groetjes Terug.
TranceAm is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2008, 09:25 AM   #4
martina
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 91
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Ik weet niet of het een neiging naar zelfmoord is, ze proberen alles lief te hebben en willen niet bezig zijn met negatieve dingen.
Ik ben iemand die alles wil weten en mezelf wil confronteren met mijn angst, uit angst bang te worden als ik met iets engs geconfronteerd word. Ik ben dit jaar door mijn doods-angst gegaan en daarna door de angst mijn ziel te verliezen, wat een veel grotere angt is, maar die angst is ook weg.
Ik weet alleen niet of ik nou Nederland moet verlaten of net als de anderen, in een overgave moet gaan en erop vertrouwen dat God of mijn hogere zelf me een seintje zal geven. Je moet toch ook je gezonde verstand gebruiken, maar dat verhaal van die monnik in de Himalaya en die Indiaan, Red Elk, dat je kan bidden voor voedsel, kan je ook toepassen op verdrinken. Ik voel al zoveel leiding in mijn leven, maar als er een nederlandse groep mensen, -like-minded- people dus, zou vertrekken, wil ik misschien wel mee, maar het liefst zou ik bijvoorbeeld willen afspreken dat we op bepaalde tijden gezamelijk in meditatie gaan en onze liefde verspreiden en een gebed uitspreken zoi ets als : "Ik vraag aan de Bron van alles dat leeft, het bewustzijn, het Licht en de Liefde en alles dat goed is, de mensheid te helpen naar een hoger bewustzijn te evolueren, dat we verlost worden van angst en ons bewust worden dat we één zijn met alles dat bestaat, met God, de Bron van alles".
Ik geloof in de kracht van onze geest en de kracht die woorden hebben, als ze verbonden zijn met de waarheid. Ik denk dat we dan veel kunnen betekenen voor de mensheid en de Aarde.
lieve groetjes

http:/www.youtube.com/watch?v=fE1cTiE9f9A&feature=related

http:/www.youtube.com/watch?v=TAu1J38CjfU
martina is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2008, 09:47 AM   #5
TranceAm
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: South Carolina USA
Posts: 368
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Der is een hele grote bol in het universum, waar water vloeibaar is en een laag van gassen he ontstaan van leven ondersteunen.

Op die bol leven creaturen die kunnen denken. En ze hebben een hele hoop gedachten verzameld over tijd, die ze allemaal heel waardevol vinden. Bijvoorbeeld... In hun geest hebben ze bepaalde gedeeltes van die wereld namen gegeven, en stukken stof met vrolijke kleurtjes worden gezien als tekenend, voor bepaalde gedeeltes van die wereld.
Sommigen van hun worden gezien als de leiders omdat ze geboren zijn uit een groot leider, of omdat de familie de eerste waren die een legertje konden betalen om hun superioriteit over de anderen te bewijzen en dus geld (belasting.) te kunnen innen om hun legertje te betalen.

Zonder al die bagage van gedachten zou het een hele grote wereld zijn, met een hele hoop creaturen, die allemaal gelijk zijn, de zelfde rechten hebben, waar de gewoonten hier en daar wat verchillend zijn. Maar waar we een hele hoop kunnen leren van de kennis van anderen, waar we normaal bang van zouden zijn... Oh God, een heel land vol met heksen en tovenaars?

;-)
TranceAm is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2008, 12:35 PM   #6
martina
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 91
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Hoi Everready, zou jij dit interview op het Forum willen zetten, ik heb totaal geen verstand van computers, ik ben al blij dat ik reacties kan geven.

Dit is een heel belangrijk en hoopvol bericht van Drunvalo Melchizedek,
hartelijk dank.

http://www.consciousmedianetwork.com...s/drunvalo.htm
martina is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2008, 04:45 PM   #7
everready
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amersfoort, Holland
Posts: 29
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Het kopt wat je schrijft Martina - een group mensen zonder een bewuste verbinding met de bron is een kwetsbare groep. Als je niet kan 'vragen' aan de bron, dan kan je ook niet veel 'ontvangen' van de bron. En omdat het leven meer van ons vraagt dan alleen maar overleven, moeten wij onze verbindingen versterken met alles wat is, om te kunnen blijven l e v e n.

Dit is nou precies wat ik 'spiritual survival ' noem. Toevallig is dit een van mijn 'themas' waar ik graag met anderen over praat. Misschien vind je het ook leuk om rond kertmis met een paar 'like-minded people' een paar dagen door te brengen in de aardennes. Je mag met mij meerijden! lekker kletsen onderweg .. het is daar ook heel simpel hoor. Echt back to basics. Voorwaarde is dat wij elkaar een keer voor die tijd ontmoeten, want ik vind het fijner om te weten met wie ik wat dagen doorbrengen ga..

Warme groetjes van Everready
everready is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2008, 09:10 PM   #8
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Eiffel is ook een mooie optie.
Voorlopig hou ik het nog op Limburg hoewel de maas af en toe ook flink hoog kan staan.
Moeder Maas wordt ze hier genoemd.
Peer is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2008, 12:07 AM   #9
Swanny
I dont need a label !
 
Join Date: Sep 2008
Location: The Shire of Wilt
Posts: 2,889
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Blimey that's all double Dutch to me
Swanny is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2008, 08:59 PM   #10
martina
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 91
Default Re: Connecting with like-minded people ..

Dank je voor de uitnodiging. Ik heb natuurlijk wel al plannen met mijn naaste, maar wie weet.
martina is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 03:51 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon