Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NETHERLANDS

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-05-2008, 11:45 AM   #1
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Cool Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hi, Belgium, 21, male, CG-artist, signing in for connection

greets
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 09:01 AM   #2
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Cool Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Swamisalami from the Netherlands signs in.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 10:24 AM   #3
Samson
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 34
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Samson says,Hi.
Samson is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 12:53 PM   #4
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

hey guys, so i think it's rather important to get to know eachother on a personal basis, so i'm 21 a C(omputer) G(graphics') artist @ AniMotions, and I was torwards the future thinking of something like a waterbase, so you got the pple going for a cruise-ship, but I was more like thinking of a settlement, like in "waterworld"

- this allows a waterbased-front with artificial islands to grow fruit
- huts of clay-like material for a natural based-invormentment of cooling-and resist heating

i did a year of architectural studies and I went over to computer graphics for visualisation

so this are kind of my skills.

other then that, I do Karaté to keep fit, and I'm trying to create a small community here to get things started.

I'm going to draw plans and visualise the platform, I need to get in touch with engeneers and other architects in this project to get a "base"-idea going.

greets,
Ethan
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 02:55 PM   #5
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Exclamation Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Kunnen we ook in het nederlands communiceren of is dat niet toegestaan op deze site.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 03:00 PM   #6
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

tuurlijk wel, als je jezelf beter kunt beschrijven in het NL, mij niet gelaten

greets
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 04:56 PM   #7
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Mooi.

De Swami is een "einzelgänger" en heeft o.a. een technische achtergrond, SWTK. De Swami wordt in zijn woonplaats als "kluizenaar" bekeken en voor gek verklaart, denk ik.......

De laatste paar jaar heb ik dagelijks vele uren, dagtaak, gespendeerd in het opzuigen van info betreffende het op deze site gepresenteerde. Ik was altijd al geïntereseerd in deze materie, Wanderer???, maar de laatste jaren heb ik er een dagtaak van gemaakt.

Vorige week ben ik, na 3 jaar info verzamelen, weer aan het werk gegaan. Het wordt tijd de geest weer enigzins te verzetten anders word ik er gek van.

Momenteel verdiep ik me in de theoretische electronica, o.a. axiale flux generatoren en Pmg's (permanent magneet generatoren) en toebehoren. Plaatje zit het hoofd, uitvoering dient te volgen.

Verder ben ik ook geïntereseerd in PPO (puur plantaardige olie) en hoe je oude diesels om kunt bouwen om ze op PPO te laten draaien. Oliepersjes worden vrij goedkoop op het net aangeboden.

Ook verzamel/bouw ik het nodige om in tijden van nood de kop boven water te houden, basic needs. Vuur maken, natuurlijk antibiotica (zilverwater), waterdistillatie (in kleine hoeveelheden), visbenodigheden, etc. etc. Ligt allemaal al klaar. Wordt een aardige hoop dus moet ik zo langzamerhand maar eens een beetje gaan organiseren.

Tevens ben ik geïntereseerd in (eetbare) planten en dieren, gediplomeerd natuurgids.

Ik heb nog nooit op forums mee gedaan dus snap ook nog weinig van de opbouw. Er komt ineens wel een hoop info los via deze forums en het wordt een dagtaak dat allemaal bij te houden. Ik vermoed dat ik het meeste wel zo'n beetje in den geest heb zitten dus ik zal het niet allemaal bijhouden. Misschien kunnen we iets verzinnen, met "The Dutch-speakers", om daar structuur in aan te brengen.

Avé,

De Swami
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 05:03 PM   #8
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

swami jouw skills lijken me zeker niet overbodig om een organisatie te starten, langs de natuurkundige kant van het overleven dan, houden zo, daar ik eerlijk gezegd 0% afweet van eetbaar / niet eetbaar etc.. Mijn skills liggen in de bouw en constructie.

Ff mensen bijeenverzamelen hier om dingen te bekijken hoe we kunnen organiseren. Holland heeft al aardige projecten geleverd omtrent woningen die op het water drijven langs kanalen.

Zonde dat België zulke projecten niet toelaat
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 05:03 PM   #9
ewald
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

ewald hier,

uit B, maar nu in Berlijn, duitsland.

Ik heb 11 jaar met AZG gewerkt en ben dus goed ervaren in het ´dealen´met noodsituaties. Je noemt het maar, ik heb het gedaan.

tip: water is het allerbelangrijkste... en het gemakkelijkste is chlorineren van water... chloor doodt alles (niet voor chemische en radioactieve besmetting)... dus handig in de kit is een kilo chloor (krijg je bij winkels die zwembadmateriaal verkopen) en met die kilo ben je enkele maanden water verder...

groet
ewald
  Reply With Quote
Old 09-07-2008, 05:13 PM   #10
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ik denk dat we allereerst een gemeenschappelijke visie moeten kunnen ontwikkelen over de voorbije maanden om die uit te werken.

Het zal niet werken als de ene een boot wil; de andere een community, die dan weer ergens ondergrond gaan, ...

Eerst samen nadenken waar en hoe, dan taken kunnen onderverdelen in "ontwerp / uitvoering" en dan dingen in actie omzetten.

Zodra het idee gesettled is kunnen we ook met betere communicatie beginnen als skype / IM / RL / ...

Dit is het prille van het prille. Als er verhalen te delen vallen of ervaringen is dit wel het moment in de komende maanden denk ik.

greets
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2008, 06:29 PM   #11
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Eerst maar eens mensen verzamelen die van gelijke geest zijn, denk ik.

Voor dat water ben ik niet zo bang. Ik woon er een paar honderd meter vandaan en er drijft hier genoeg spul om niet te verzuipen, maar dan?????

Persoonlijk denk ik dat het wel zal vallen met dat water. Moeder Aarde warmt lekker op en doet de warme Atlantische golfstroom tot stilstand komen. Als dat zo doorgaat krijgen we binnenkort een ijstijd. Had Edgar Cayce het dan toch bij het rechte eind?? Volgens Wilcock zou die gechannelde info desinformatie zijn. Who to believe????

Het lijkt me in ieder geval het belangrijkst om mensen bijeen te krijgen die SAMEN ÉÉN DOEL voor ogen hebben en ook bereid zijn hier aan te werken.

Avé,

De Swami
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2008, 09:50 AM   #12
Samson
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 34
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Op zee gaan wonen is niet nieuw. Daar zijn ver ontwikkelde plannen over.
Lijkt me goed te realiseren, net zoals er uit eb en vloed eindeloos veel energie te halen zou moeten zijn.
Ik leef zoals Swami het beschrijft.
Van alles wat er mogelijk te gebeuren staat is er één zeker. Hyperinflatie.
Er is geen houden of redden meer aan. Zodra je het gegoochel met geld gaat begrijpen snap je dat er niks van te begrijpen valt. Ik vind het ongelofelijk dat grote banken nu met miljarden belastinggeld overeind gehouden worden.
Het lijkt wel of niemand meer weet waar we mee bezig zijn.
Ik versta onder vrijheid iets anders dan 40 jaar arbeidsplicht.
Ik versta onder gezondheidszorg iets anders dan symptoombestrijding.
Ik versta onder scholing iets anders dan hersenspoelen.
Feitelijk heb ik inmiddels begrepen dat WOII nog niet voorbij is, en dat de grote finale nog moet komen.
Feitelijk zou ik mijn paspoort willen vernietigen, en alleen nog op eco verantwoorde wijze met en voor elkaar willen werken en leven. Onderland huizen bouwen en zelf bier/ alcohol brouwen.
Europa is net zo verrot als Amerika alleen valt het hier niet zo op omdat we net een stuk of 10 bananenrepublieken bij de EG hebben.
Nix aan de hand, dat lijkt t te zijn
nix aan de hand, schone schijn. (K.F.)
Samson is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2008, 03:35 PM   #13
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Beetje fysiek goud en zilver verzamelen Samson en altijd nul staan bij de bank. Ik heb me gelukkig nooit in de schulden gestoken. Binnenkort gaan er klappen (Green heeft het over 30 september) vallen in de financiele wereld, kelderen de beurzen en worden alle aandelen weer opgekocht door de een of andere "rijke" familie. Net zoiets als 1815 toen Napoleon op zijn broekie kreeg bij Waterloo. Volgens mij worden er al duizende jaren afspraken gemaakt door die families.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2008, 09:29 PM   #14
sirian77
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

connection established....hallo iedereen! 31 oost vlaanderen belgie.
  Reply With Quote
Old 09-08-2008, 11:08 PM   #15
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

aha ook Oost Vlaanderen! Ken jij dan nog eventueel mensen uit "onze" achtertuin die op de hoogte zijn?
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 12:56 PM   #16
jaychilton
Avalon Senior Member
 
jaychilton's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Jason and Elize from Tilburg says Hello
jaychilton is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 01:20 PM   #17
stefaan
Avalon Senior Member
 
stefaan's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Heaven
Posts: 186
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo,

Kzie van bachtn de kupe. Mo kweun int Gensje.
Ken nogol me bedenkiengn bie wat dat er ier ol gebeurt.
Bill en Kerry zie zeker toffe menschen, moar ze boarn bliekboar e gat in de mart an, woadeure dat ier letterlik stormlopt en binn de kortste kern e chaos wordt. Lik of da Bill zelve ol gezeid et: 't project zit nu in e kritieke fase. De boel kut omploffen (ut ze voegen basten) saamn met de reste, onze nie oppassen.
'k Vrage mien oak of, wat dazen gon doen otter in d'ieste weekn niks gebeurt.

Stef.

PS: da vlams is toch gemakkelikker dan dad iengels.
stefaan is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 02:20 PM   #18
Astral
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 16
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Aware_Belgium View Post
aha ook Oost Vlaanderen! Ken jij dan nog eventueel mensen uit "onze" achtertuin die op de hoogte zijn?
Heusden, Gent!
Astral is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 11:12 PM   #19
Anja Morit
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Netherlands
Posts: 23
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo allemaal,

Fijn dat we hier per regio een netwerkje op kunnen bouwen!
Ik volg Camelot al een tijdje en heb o.m. 'Messages for the ground Crew' en 'The Ra material '(Law of One) bestudeerd. Ook wat vertaalwerk gedaan voor de site WillenWijWeten rond NWO zaken. Zelf een artikel op hyves geblogd over chips.
In het dagelijks leven ben ik juf, maar zie mezelf meer en meer als 'Wanderer'.

Heel graag stel ik mijn huis open voor mensen die dit soort onderwerpen met anderen willen delen, behoefte hebben aan vertaald voorlezen van boeken/films e.d. bijvoorbeeld. Al is het samenzijn alleen maar om even te ervaren dat er meer bewuste mensen zijn en wat positiviteit met elkaar te delen.

Kortom, mensen uit Hoorn Westfriesland, jullie zijn van harte !

Warme groetjes ......
Anja Morit is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 12:30 PM   #20
Alcyone11
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: The Netherlands
Posts: 11
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

En hier iemand uit de "Lichtstad" Eindhoven...
Ik volg de website Projectcamelot al een redelijk lange tijd,
leuk dat er nu een forum is!
Alcyone11 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 03:27 PM   #21
mother miles
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: holland gelderland nijmegen
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

mooi meer mensen.
goet om te lezen.
nijmegen holland.
boswachter van opleiding.
veer rondgereisd en nog steeds als het geld weer op de rekening staad.
selfs gekeken of ik terecht kan in zuitamerika als de tijd daar is.

ik wou trouwens even reageren op dat iedee van een colonie op zee.
als we namelijk last zouden kunnen hebben van radioacktieve winden is dat volgens mij zeker niet de beste plek om te zijn.
plus drink water is een probleem wat onderdegrond een stuk makelijker op te lossen is we hebben hoog grond water dat gezuiverd word door moeder aarde self laten we daar gebruik van maken.
plus een storm op zee is niet niks aleen het herstel daar van zou het graafwerk Compeseren.
zo is er ook geen probleem met de ruimte voor het kweeken en groeien van voedsel.

ik weet dat ik met de deur binnen kom vallen zo maar hoop dat dat me vergeven word.
mother miles is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 06:00 PM   #22
Aware_Belgium
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Belgium
Posts: 64
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

hey mensen, hebben jullie GEORGE GREEN & BENJAMIN FULFORD interviews al bekeken?

zoniet, DOEN, vandaag is de economie in america beginnen kelderen (hard)

http://articles.moneycentral.msn.com...aspx?GT1=33002

dus ik raad iedereen aan om te beginnen handelen in andere currencies, ikzelf ga over de komende maand(en) drugs aankopen en stocken. Ikzelf ben geen drugsgebruiker, maar zoals George Green zei:

the currencies are: money, gas & drugs

maar papiergeld gaat binnenkort, ZEER binnenkort waardeloos worden en je gaat je geld nimr van de bank kunnen halen, dus HAAL JE GELD VAN DE BANK !! en koop er goudstukken, zilver, en drugs mee

als je olie kunt stocken zou ik dat ook doen maar ik heb er de ruimt eniet voor

dus ik ga het met drugs doen, daar vele mensen voor goud en zilver zullen gaan!!!

Ik zeg het je, de economie in america keldert sneller dan verwacht, ik heb een vriend die in LA woont en zegt me dat het er zeer slecht aan toegaat

IN BEWEGING KOMEN MENSEN

greets
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 07:52 PM   #23
HallieBallie
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: The Netherlands
Posts: 35
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Aware_Belgium View Post

dus ik raad iedereen aan om te beginnen handelen in andere currencies, ikzelf ga over de komende maand(en) drugs aankopen en stocken. Ikzelf ben geen drugsgebruiker, maar zoals George Green zei:

the currencies are: money, gas & drugs
Hmmm drugs, kun je alleen doen als je flink bent, ze halen je binnenste buiten als je niet flink genoeg bent en stalen zenuwen hebt, het is dan een andere situatie dan nu.

Gas, dat kun je ook op een andere manier opvatten, energie ipv gas zie ik eerder zitten, vandaar ben ik tegenwoordig bezig om energie op een andere manier aan het opwekken dan op de reguliere methodes, zoals als met de meeste dingen, gratis mag niet van de onderdrukkers, je moet er voor betalen en dat probeer ik zelf te doorbreken, het heeft ietwat tijd nodig, mijn familie gaat nu voor.
HallieBallie is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 08:18 PM   #24
enki
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: haarlem/holland
Posts: 12
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

ook haarlem is aanwezig.leuk te lezen dat er gelijkgestemde zijn.
enki is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 08:50 AM   #25
Fasolatido
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 7
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo allemaal,

Ik kom uit N-Brabant. Ben me al een tijdje aan het voorbereiden.
We spreken elkaar vanzelf op dit forum of wellicht elders.
Fasolatido is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
hallo medelanders

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 07:30 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon