Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NETHERLANDS

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-30-2008, 10:54 PM   #101
HeadFullDMT
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

East flanders citizen reporting. Glad to get in touch here with you people!
  Reply With Quote
Old 10-31-2008, 12:19 AM   #102
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Zie deze draad nu pas.

Ik zit vlak bij Venlo en dat is een knooppunt van wegen duitsland in.
Je kunt van hier rechtdoor naar het oosten of naar het zuiden richting Eiffel, Schwarzwald of Zwitserland.
Zuidoost naar Tsjechie of Slowakije.
Als je al ergens zou verzamelen dan is het slim op zo'n knooppunt.

Alles uit wat het westen komt (Eindhoven-Belgie) loopt via Venlo en veel verkeer vanuit het noorden eveneens hoewel ook veel via Arnhem gaat.
De weg Arnhem -Ruhrgebied loopt hier een 30 km naar het oosten en sluit dan verder ook aan op de wegen naar het zuiden.

Ik denk niet dat je nu al in de startblokken hoeft te gaan staan maar wel dat je de richting moet gaan bepalen waar heen je wilt vertrekken als dat nodig is en dat zal niet van de ene op de andere dag hoeven.
Wel moet je alert zijn.

Zo lang het www nog loopt kun je zo communiceren.
Telefoon zal het langer uithouden dan de Pc maar als ook dat ophoudt zul je op jezelf aangewezen zijn en misschien is dan een herkenningsteken een idee.
Een soort logo wat men dragen kan op muts of jas.

Autokentekens lijkt me te moeilijk maar een auto met een bepaald logo beschilderd kan natuurlijk wel en valt ook meer op tenzij je nog teveel om de lak geeft dan.
Wie maakt er een (simpel) logo?

Oh ik vergeet mezelf voor te stellen:
Ik heet Peer, woon tegen de duitse grens aan vlak bij Venlo,
Ik ben Shiatsutherapeut en nog een aantal dingen in het alternatieve vlak.
Ik kan goed overweg met hout.
Verder ben ik semi-pro muzikant (unplugged)

Last edited by Peer; 10-31-2008 at 11:59 AM.
Peer is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2008, 10:39 AM   #103
sunny D
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: near the sea......
Posts: 194
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Sorry P. Ik snap je bedoeling en intentie....Maar is dat niet iets uit de tweede wereldoorlog, herkenningstekens.....Brrrrr. Freaks me out....Hoop dat je mij snapt.....Namaste
sunny D is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2008, 11:57 AM   #104
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ik snap je helemaal Sunny met dit verschil dat het niet gedwongen gaat maar vrijwillig om elkaar te herkennen.
Ik bedoel dus geen verplicht opgestikte gele ster en kaal geschoren hoofden.

Ik zou zeggen: Laat die ouwe frustratie los en bedenk een leuk en ludiek iets waardoor we elkaar kunnen herkennen.

Het ban-de-bom teken was zo iets.
De mandala van de Baghwan-volgelingen idem en die doen me helemaal niet aan de tweede wereldoorlog denken.
Vrijmetselaars hebben hun tekens waardoor zij elkaar herkennen.
Bezoekers van een vergadering hebben hun badges.
Sporters dragen het uniform van hun land of club en ga zo maar door.

Ik kan me ook voorstellen dat ik een aantal mensen hier aan de grens opwacht die noodgedwongen hun huis hebben moeten verlaten.
Dan is het makkelijk als je herkend wordt en een veilige plek vindt zonder eerst allerlei dingen te moeten gaan uitleggen of zonder dat er lastige vragen moeten worden gesteld of moet worden gezocht naar onderdak dat misschien niet te vinden is omdat er zo veel zijn.
Peer is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2008, 12:03 PM   #105
sunny D
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: near the sea......
Posts: 194
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

waar wat je zegt....! Ben allergisch voor uniformen en merkjes...! Namaste...!
sunny D is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2008, 12:19 PM   #106
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

In wat voor auto rijd je dan?
Peer is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2008, 01:55 PM   #107
sunny D
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: near the sea......
Posts: 194
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Heb n Fietz....!
sunny D is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2008, 02:49 PM   #108
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ok, dan kan je wel met ons meerijden.
Moet je wel naast de honden zitten.
Peer is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2008, 04:48 PM   #109
sunny D
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: near the sea......
Posts: 194
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Mogen mijn hondjes (en poezen) dan ook mee....?
sunny D is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2008, 05:02 PM   #110
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Peer View Post
Ik bedoel dus geen verplicht opgestikte gele ster en kaal geschoren hoofden.
Iets mis met kaalgeschoren hoofden.....................??
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2008, 03:26 PM   #111
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by sunny D View Post
Mogen mijn hondjes (en poezen) dan ook mee....?
Zeker en vast.
Peer is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2008, 03:26 PM   #112
Peer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 261
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Swamisalami View Post
Iets mis met kaalgeschoren hoofden.....................??
Als het gedwongen is wel
Peer is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2008, 03:45 PM   #113
dutchie
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 56
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by everready View Post
Hello Ethan and others,

I've been reading and following this thread, but haven't really participated actively in posting much. Although I see the need to band together, the idea of being with complete strangers feels weird to me, even though we all understand the fragility of the times we are living in and the need to be with others for protection, support and strength. My senses tell me that we still have some time ( I trust my inner guidance ) and that we do not need to rush things just yet. This is why I want to meet up on the 19th of october. We need to get to know each other a little, to build a sense of family trust.

My plan is then to see who wants to meet up at Christmas time, for 4-5 days in a farmhouse in the Ardennes, so that we can really see and feel how it feels to hang out together. I already have this farmhouse booked - so its simply a matter of getting together there. There is enough room there for 15-20 people to stay. The farmhouse belongs to my family and I can use it a few times a year if I want to. To me this feels like a more realistic option.

The location of this place is also interesting - it is exactly at the point where 3 countries meet belgium, germany and luxembourg and the village is small..
If we have all been there together once, it will be much easier to meet up there a second time if needed. You can also get there by train!!

So, my suggestion is that we all meet up on the 19th in Amersfoort, to get to know each other a bit. We can make plans from there...

So what do you all think - is this a good strategy?? I know people appreciate your inspiration Ethan, but there are some psychological barriers to get over if we really want to form a group that works.
If I may ask ???? who are you tell us a bit about yourself
dutchie is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2008, 05:29 PM   #114
martina
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 91
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hoi allemaal, misschien had ik me al laten zien hier, kan me er niet zo gauw tussen vinden, dus dan hier maar.
Als ik niet een paar hondjes had, was ik waarschijnlijk naar midden of zuid amerika gegaan, maar blijkbaar moet dat niet. Ik ben altijd al nogal verhuizerig geweest en liep al weg voordat ik kon staan. Het is me gelukt nu een paar jaar op één plek te blijven. Ik zal dus niet zo gauw het initiatief nemen en kijk een beetje de kat uit de boom, die ik al niet genomen heb, omdat ik niet zeker was, of ik wel regelmatig thuis zou zijn. Aan mij hebben jullie dus niet zo veel, hoewel dit nou precies is wat ik mijn hele leven gezocht heb. Ik ben natuurlijk wel naar woongemeenschappen geweest, die natuurlijk leefden, maar blijkbaar heb ik nomadebloed en ik wordt best onrustig als ik jullie hier zo zie proberen een groep te vormen, maar het gekke is, ik voel (nog) geen impuls. Ik ben zo iemand die s'morgens om vier uur het vuur opstookt, voordat iedereen wakker is, met van alles al bezig is voor de zon opkomt. Ik werk graag alleen, maar kan ook heel goed samenwerken, ik ben wel wat gewend en altijd een beetje een buitenbeentje, omdat ik allerlei verbindingen voel met onzichtbare dingen. Ik ben gek met dieren en de natuur, ik heb moestuinen gehad, kruidentuinen, fruit, composthopen, maar het is ook weer een tijdje geleden, maar het is niet moeilijk als je er van houd de hele dag buiten te werken. In de Himalaya hadden we geen electriciteit, wel een rivier, een beek in de buurt lijkt me wel belangrijk.
Ik kom af en toe kijken hier, maar ik kan dus niet echt meedoen. Heb ook mensen om me heen, met wie ik misschien iets moet, ik weet het gewoon nog niet. Ik heb ervaring voor grote groepen te koken, geen ervaring met vlees, en ik weet iets af van wat gezond is.
Ik krijg al ideeën terwijl ik schrijf, geiten, bijen, nou ja, geweldig dat jullie beginnen. Ik ben er hier nog niet uit wat ik moet doen, lieve groetjes
martina is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2008, 11:22 PM   #115
everready
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amersfoort, Holland
Posts: 29
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hoi Dutchie,

Als antwoord op jouw vraag: ik ben een vrouw van 38 jaar en woon in Amersfoort samen met mijn twee opgroeinde kinderen. Ik ben hier op Avalon nu al een tijdje omdat ik graag mensen wil leren kennen die echt hun focus op de toekomst hebben. Mijn wens is om het idee van 'spiritual survival' een heel duidelijke vorm te geven in mijn eigen leven, maar ook in een grotere context, dus met anderen mensen. Ik heb een grote spirituele visie voor de mensheid, maar ben ook heel praktisch van aard. Dat ik ook nog helderziend, helderhorend en heldervoelend maakt mijn leven soms best heel interessant!

Dit was een kleine introductie van mij voor nu ... en jij?? Heb je ook zin om wat te vertellen?

warme groetjes van Nikki
everready is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2008, 09:39 PM   #116
Madame Dragonfly
Avalon Senior Member
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 7
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hey, ben hier nieuw... nu in west Nederland... ga alles eens doorlezen. Ik ben al wel een tijdje bezig hiermee en interesse in groepsvorming. Permacultuur groepen duiken al overal op maar ja in hoeverre heeft dat zin in het westen? Wat denken jullie?
Wat betreft electriciteitsvoorziening: tegenwoordig hebben ze elke oplader ook in PV-uitvoering dus dat moet geen probleem zijn.
Verder zou ik graag een sterke (plastic) boot aanschaffen, opgevouwen met pomp voor noodgeval. Dan kom ik altijd nog in Oost Nederland als het zo ver is. Als iemand een tip heeft waar ze goede verkopen hoor ik het graag.
Quote:
Originally Posted by Anja Morit View Post
Sjonge die heli's enzo .... niet echt geruststellend.
Las zojuist een thread op dit forum met iets van 50 sites op Google Earth die bewust vervaagd zijn. Vier (!) daarvan in ons landje. Links boven Leeuwarden, Links boven Noordwijk aan zee, Paleis Huis ten Bosch en Soesterberg zag ik er b.v. tussen staan.
Bizar is dat! Wat zou de reden zijn? Ik dacht even dat ik die plaatsen kende maar het is toch net een andere plaats.
Madame Dragonfly is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2008, 12:33 PM   #117
Chamma
Avalon Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 9
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

hoi,allemaal amsterdam hierzo
Chamma is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2009, 05:20 PM   #118
Eleven
Avalon Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Europe
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hi people!

Another "Dutch" guy here! I'm really thankfull for this site, all it's people and the huge amount of information that has piled up ... to Bill Ryan, Kerry Cassidy & many others... Great Work!

Ok...

Nederland -> Zuid-Holland -> Regio Rijnmond -> Vlaardingen -> ...mijn huisje!..

Goedenmorgen, goedenmiddag, goedenavond, goedennacht!

Eleven
Eleven is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2009, 05:52 PM   #119
ries
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Zaanstad, Netherlands
Posts: 46
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Welcome Eleven.

Good to see you around with your first post.

greetings from zaanstad.

Ries.
ries is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2009, 10:15 PM   #120
happykid
Avalon Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo iedereen

I am Paul uit Purmerend (Noord-Holland).
Ik ben 20 jaar (volgens mijn paspoort)

Ik heb ongeveer een jaar geleden veel interesse gekregen voor informatie zoals is te vinden op de projectcamelot website.

Er zijn weinig mensen in mijn omgeving, die dit ook interessant vinden en daarom ben ik blij met deze website.

Ik heb geen idee waar ik heen ga als ik hier weg moet. maar ik heb een fiets.


groetjes paul
happykid is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2009, 12:01 AM   #121
Eleven
Avalon Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Europe
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ja bedankt Ries!
Eleven is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2009, 12:07 AM   #122
Eleven
Avalon Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Europe
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo Paul!

Ah cool leeftijdsgenoot... (ikke 22)
Ja echt vervelend best wel dat velen hier zichzelf vind in een mileu waar ze niet herkent worden.
Zou dat RV graag willen gaan trainen, maar als ik dat aan mijn vrienden vraag hoor ik: Wat? Spoor jij niet ofzo...

Lol, ik ging vroeger vaak naar de veemarkt in Purmerend ... mijn konijntjes verkopen... (altijd veel jonkies)

Welkom en veel plezier!
Eleven is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2009, 09:21 PM   #123
happykid
Avalon Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Fijn om te horen.


RV trainen of astral projection zou ik ook wel willen maar dat kost toch onwijs veel tijd??

Misschien heb ik vroeger wel een konijntje van jou in mijn achtertuin gehad.
happykid is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 10:19 AM   #124
Kermode Bear
Avalon Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Netherlands, Lelystad
Posts: 4
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hoi, vrienden.

Ik ben eindelijk lid geworden, na jaren de mensen in mijn omgeving informatie te geven over ons bestaan, doel, taak op aarde, wat gaat komen buiten de film waarin we zitten, is er nu de tijd gekomen om weer energie in mijn zelf te steken.
Ben veel bezig met tracking, 1 worden met de natuur Child of the Earth) en blijven uitbreiden, en voorbereidingen maken.
En natuurlijk zo veel mogelijk "de ronde puzzel" blijven checken.
Ik kan nu meer tijd nemen, om forum's te bezoeken, aangezien het bewustzijn worden, en het Wakker worden in Nederland, en de rest van de wereld als vuur aan het verspreiden is.
-------------------------------------------------
Hi, friends.

after years giving information to the people in my surroundings, on our existence, aim, task on earth, what will come outside the film in which we sit, now the time has come to put energy in my himself.
Be much busy with alignment, 1 become with nature (Child or the Earth) and continue extend, and making preparations . And of course continue verify as much of the round puzzle. I can take time now more, to visit since to forum's, the conscience becomes, and people become awake in the Netherlands, and the rest of the world, it's spread like a fire now.

Last edited by Kermode Bear; 02-12-2009 at 10:28 AM.
Kermode Bear is offline   Reply With Quote
Old 02-22-2009, 08:18 AM   #125
RaKaR
Avalon Senior Member
 
RaKaR's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: The Netherlands
Posts: 285
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hoi allemaal!

Rotterdam heet welkom alle nieuwe Broeders en Zussen.

Peace and wisdom.


RaKaR
www.futureofmankind.co.uk
RaKaR is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
hallo medelanders


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 02:19 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon