View Single Post
Old 09-08-2008, 07:31 AM   #8
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Swerdlow on tullut tutuksi – tilasin ja luin viisi hänen kirjaansa ja katsoin liki kaikki hänen video- ja audiopätkänsä netistä.

Sen jälkeen aloin seurata hänen ja hänen vaimonsa sivuston Q&A osiota, jonne olen itsekin postittanut useita kysymyksiä ja kommentteja – niihin Stewart on aina vastannut aika ripeästi. Q&A ja In the News osiot ovat ilmaisia ja mielenkiintoisia.

Tilasin myös kaksi selvänäköistä konsultaatiota Stewartilta, joissa hän pelkästään nimeni ja syntymäaikani perusteella kävi läpi asioita minusta, joita en ole jakanut kenenkään kanssa.

Energiahoitoja ja selvänäköisiä lukemuksia itsekin tehneenä olin, ja olen edelleen, vaikuttunut Stewartin kyvyistä, jotka ovat moninkertaisesti tarkemmat ja syvemmät kuin ne mitä minulla on käytössäni. Joidenkin lähteiden mukaan Stewartin ”tasoisia” ihmisiä on Maan päällä vain noin parisenkymmentä kappaletta.

Voin todellakin suositella Stewartin konsultaatiota jos on kysymyksiä omasta elämästä joihin ei tunnu löytyvän vastauksia, tai on suurien valintojen edessä tai jos haluaa mennä eteenpäin tehokkaammin omalla polullaan.

Janet Swerdlow antaa myös vastaavia konsultaatioita, joihin tilaajat ovat olleet hyvin tyytyväisiä, ainakin Q&A –osion kommenttien perusteella.

Olen koettanut saada kokoon 10-20 ihmistä jotta saisimme Stewartin Suomeen pitämään luentoja ja antamaan konsultaatioita ja meitä on jo 4-5 kasassa. Stewart itse tulisi innoissaan Suomeen, sanoi hän e-mailissa kun keskustelimme kuluista.

Olen ajatellut lentää St. Josephiin Michiganiin Stewartin luennolle jossain välissä kun on sopivasti aikaa ja rahaa – siellä on nyt lokakuussa erittäin mielenkiintoinen viikonloppuluento galaktisesta historiasta.

Tässä on Stewartin ja Janetin sivuston osoite:

www.expansions.com

Terveisin,
Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote