View Single Post
Old 03-08-2009, 08:28 PM   #5
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: D-vitamiinin tärkeys

Quote:
Originally Posted by jmk-fi View Post

Saa nähdä onko tämä se suuri väestönhallinta juttu mitä on suuniteltu jo kauan, tai ainakin osa sitä. Lukemani mukaan nämä virukset on jalostettu/muunneltu espanjantaudin versioista ja kehitetty nimenomaan joukkotuhoaseiksi.
Itse en ota rokotuksia enään vaikka mikä uhkaisi, ne on kusetusta ja aiheuttaa autismia,syöpää ja muita sairauksia, ja nyt näköjään myös lintuinfluenssaa...
Maailmanlaajuinen eutanasia on ollut tosiasia jo kauan,
se on suuressa mittakaavassa joka puolella. On vaikea hyväksyä se tosiasia että joku eliitti haluaa poistaa 80% ihmisistä, mutta kun nämä samat henkilöt ovat kirjoittaneet aiheesta kirjoja jo kauan sitten ja tänäpäivänä se on jo niin ilmiselvää että ei auta kieltää...

-j
Olen samoilla linjoilla. Rokotuksiin en enää koske.

Tuon lintuinfluenssan jalostamisen vuoden 1918 versiosta olen minäkin lukenut. Eliitti yrittää kaikin keinoin saada väestön karsinnan käyntiin. AIDS on laboratoriossa sekin tehty, ja hitaasti karsii etupäässä afrikkalaisia. YK:n rokotteissa sitäkin levitetään. Mitään muuta selitystä ei ole, koska sairastuneiden joukossa on neitsyitä, jotka eivät ole saaneet verensiirtoa tai käyttäneet suonensisäisiä ja joiden vanhemmat eivät ole positiivisia. Heidät on ainoastaan rokotettu.
wanderersoul is offline   Reply With Quote