View Single Post
Old 09-22-2008, 02:32 PM   #28
crowbird
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Haugesund
Posts: 13
Default Re: Norway - let the show begin

Hei Alice goes nuts

Med all respekt, skal ikke gjøre noe radikalt jeg...
Men jeg blir opprørt av disse angrep mot sivilbefolkning. Mennsker blir syke, og mange vil på lengre sikt få så seriøse problemer med helsa att dei dør. Derfor kalles det "softkill weapon". Jeg mener att folk har rett til å forsvare seg mot angrep, åndligt opplyste mennesker inkludert. Jeg kommer ikke til å legge meg ned å dø for eliten som har sabotert for menneskeheten i tusenvis av år. Alle og enhver har rett til å forsvare seg hvis han/hun er under angrep.
Så mitt spørsmål er, har du noen forslag som setter en effektiv stopper for disse angrep? For jo lengre tid det tar å få stoppet disse angrep, jo flere mennesker vil bli syke og spesielt dei med dårlig helse vil med stor sannsynlighet dø.
Dessuten så finnes det en lov som sier att man er pliktig til å hjelpe mennesker i nød. Ikke det att jeg bryr meg så veldig mye om lover, men grunnloven er viktig...enda...
Jeg har hatt den glede å redde menneskeliv før ved noen få anledninger og man får en god følelse etter å ha gjort en stor og god gjerning. Som min Bestemor sa, noe av det største et menneske kan gjøre, er å redde menneskeliv.
Men selsagt, det er opp til hver enkelt menneske å bry seg om sine medmennesker. For jeg bryr meg om alle barn og dyr som blir utsatt for disse angrep. Jeg bryr meg om kvinner og menn som blir utsatt for disse angrep. Fordi jeg forsøker å tenke, tale og handle med hjertet.
Ta ikke dette som kritikk, jeg skriver det som jeg føler og kjenner er rett. Så er det opp til andre å bruke sin egen vurderingsevne når dei leser innleggene mine.
Kan også si att, å sitte i godstolen og klage, ikke hjelper noen. Spredning av informasjon er viktig, men handling taler høyere enn ord. For det er da man beviser følgende ord: Walk Your Talk.
Som sagt, dette er ikke kritikk av Deg, men tror nok du har litt mer å lære, og det har jeg også.
Dei som angriper sivilbefolkningen med kjemiske våpen, er å betrakte som landsforrædere som arbeider for den krimminelle syke elite.
crowbird is offline   Reply With Quote