Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NORWAY

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-02-2008, 08:21 PM   #1
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Forskjellige tidslinjer?

Hei!
Som sikkert de fleste av dere har fått med dere, så spenner det seg forventninger til denne oktober måneden, i henhold til at en eller annen form for inflytelsesrik begivenhet. Studerer en Project Camelot materialet så vil denne hendelsen være av en negativ karakter. F. eks et terrorist angrep, krig i Midtøsten, death of the dollar etc.

Men så finnes den grenen av informasjon på Internett som peker på at begivenheten som kan komme, slettes ikke er negativt ladet. Men at vi får besøk fra utenomjordiske fartøy som vil hjelpe oss i vår oppvåkning, "acension" osv. Dette er jo hovedsaklig kanalisert info som gjengis. Likevel, - kanalisering er reell. Spørsmålet er vel om disse kildene er troverdige eller ikke.

Hva skal vi tro? Er den ene antakelsen rett, mens den andre gal og villedende? Eller kan begge være reelle? Det har vært noen innslag her og der om at det eksisterer flere tidslinjer i forbindelse med tiden vi er i nå, og den tiden som kommer. Kan det være at vi oss selv, be****ter hvilken av de vi skal følge basert på våre valg og fokuseringsområder? Fyller vi oss med frykt og antakelser i forhold til depresjon, hungersnød, katastrofer osv, - er det kanskje akkurat det "The Law of Attraction" vil velge for oss. Hva er deres tanker her??

Uansett hva som skjer, så bør vi se på en eventuell hendelse som noe positivt i vår bevissthets evolusjon, og ikke la frykten ta overhånd tiltross for all den "driten" som nå kommer frem. For min del ser jeg kun fordeler med å diktere energien min så optimistisk som jeg kan, uavhengig tildslinje og sannhet.

Forresten, var det noen som hørte Chuck Norris på Alex Jones radio show? Jeg må innrømme at jeg alltid har vært en skapfan av ham. Nå er han min helt og jeg kan kommet ut!! Hvordan kan vi tape med ham på laget

Fredrik

When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.

Last edited by fred80; 10-02-2008 at 08:25 PM.
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2008, 10:35 PM   #2
Professor Nordheim
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Northern Norway
Posts: 59
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

Quote:
Originally Posted by fred80 View Post
Hei!
Som sikkert de fleste av dere har fått med dere, så spenner det seg forventninger til denne oktober måneden, i henhold til at en eller annen form for inflytelsesrik begivenhet. Studerer en Project Camelot materialet så vil denne hendelsen være av en negativ karakter. F. eks et terrorist angrep, krig i Midtøsten, death of the dollar etc.

Men så finnes den grenen av informasjon på Internett som peker på at begivenheten som kan komme, slettes ikke er negativt ladet. Men at vi får besøk fra utenomjordiske fartøy som vil hjelpe oss i vår oppvåkning, "acension" osv. Dette er jo hovedsaklig kanalisert info som gjengis. Likevel, - kanalisering er reell. Spørsmålet er vel om disse kildene er troverdige eller ikke.

Hva skal vi tro? Er den ene antakelsen rett, mens den andre gal og villedende? Eller kan begge være reelle? Det har vært noen innslag her og der om at det eksisterer flere tidslinjer i forbindelse med tiden vi er i nå, og den tiden som kommer. Kan det være at vi oss selv, be****ter hvilken av de vi skal følge basert på våre valg og fokuseringsområder? Fyller vi oss med frykt og antakelser i forhold til depresjon, hungersnød, katastrofer osv, - er det kanskje akkurat det "The Law of Attraction" vil velge for oss. Hva er deres tanker her??

Uansett hva som skjer, så bør vi se på en eventuell hendelse som noe positivt i vår bevissthets evolusjon, og ikke la frykten ta overhånd tiltross for all den "driten" som nå kommer frem. For min del ser jeg kun fordeler med å diktere energien min så optimistisk som jeg kan, uavhengig tildslinje og sannhet.

Forresten, var det noen som hørte Chuck Norris på Alex Jones radio show? Jeg må innrømme at jeg alltid har vært en skapfan av ham. Nå er han min helt og jeg kan kommet ut!! Hvordan kan vi tape med ham på laget

Fredrik

When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
FALSE FLAG UFO ATTACK PLAN ON THE WORLD
Professor Nordheim is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 06:27 AM   #3
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

Spennende video..

Er veldig klar over mulighetene for en false flag operation. I følge kanaliseringer vil et besøk gjøre det krystallklart for alle at de besøkende er utenomjordiske.. Vi får bare vente å se

Vi kan jo drømme og håpe litt om det i hvert fall:
http://www.youtube.com/watch?v=Pn87x...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1zhzv...eature=related
(Noen bruke text-to-speak motorer)..


Fredrik
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 06:53 PM   #4
uranian
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 20
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

nice links, fred!

i think this is real, the federation of light. if it is, for absolute a 1000% sure the NWO will try to make it look negative somehow. i've watched a few of these vids, a youtube user called magentapixie is doing some similar stuff, and the conclusion seems to be that they will present a huge (miles across) light ship in the skies of Earth on October 14th, present for a few days. they say just looking at the ship will give an impression of its intention (the ship is apparently a lifeform itself), and that they simply ask us to look within ourselves and trust whatever we may feel in response to the ship. in addition, they say they will demonstrate their peaceful intent by simply crusing the skies of Earth for a few days, doing a few loop the loops to make it memorable (imagine a ship miles across looping the loop!!), then presumably leaving for a while to allow us to take it in. the chief message seems to be, we come in love, to prove this, judge us by our actions, and by your reactions. and if you know of this beforehand, help others to overcome their potential fears, and suggest to the unprepared at least the possibility that they come in peace and love, and to judge them by their actions.
uranian is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2008, 12:18 AM   #5
nuxa
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway, Sandnes
Posts: 6
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

Hello. It is a pickle, no doubt about that.

I gotta say all this awakening stuff is really hitting me hard. Sometimes it beats me up inside so much that I don`t know if I`m gonna cry or laugh out loud about the hole thing. Another thing is this overwhealming feeling of somthing is either totaly wrong with me, or somthing is totaly wrong in this world. Ofcourse I hope there is somthing wrong with the world, wich in itself is quite an insane thing to hope for if you ask me..

The videos about the pleiadien stuff really gives me hope that i`m not a nutter, thanks for sharing..

-----------------------------
nuxa is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2008, 12:41 PM   #6
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

Tidslinjer er interessant. Jeg har skrevet en artikkel i Zodiac om min oppfattelse av dem. Essensen er at vi kontinuerlig skaper fremtiden med våre valg, også hva vi velger å tenke og føle.
Jeg ser ikke bort ifra at vi allerede er i en sone der motsatte sannheter kan være sanne samtidig - for ulike mennesker. Kanskje også for hvert enkelt individ, avhengig av emosjonelt- og bevissthetsnivå i øyeblikket. Jeg vet ikke om mine undringer rundt dette er i nærheten av sannheten, men tenkemåten åpner for enorme perspektiver, ikke sant?
Liv is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2008, 01:11 PM   #7
uranian
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 20
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

hey nuxa, a thousand kids an hour die of starvation, while you and i go pay more for farris than we do for petrol. it is the world that is insane, my friend. by design, the architects of which are in deep doodoo right now, i think.

recommended reading if you're not caught up in the fear paradigm
uranian is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2008, 03:56 PM   #8
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

Thanks for all responses! This month is probably going to be an influential one.

Until now, I have not invested myself too much as to preparing for whatever awaits us. I know there are many confirmations out the pointing clearly to the fact that our planet and consciousness is changing. Still, my emergency light hasn't been turned on just yet. I'm guessing this month will give us clearer answers to where we are heading..

God! I'm hoping for an alian ship to arrive (-:

Best regards
Fredrik

Last edited by fred80; 10-05-2008 at 03:59 PM.
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2008, 05:17 PM   #9
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Forskjellige tidslinjer?

Sjekk disse!!



http://www.youtube.com/watch?v=Rojmu...eature=related

Fredrik
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2008, 10:02 PM   #10
mrreg
Guest
 
Posts: n/a
Exclamation Re: Forskjellige tidslinjer?

If You want something closer to the truth regarding reality, look at this link....
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 06:01 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon