Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > SWEDEN

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-09-2008, 10:55 AM   #1
RoloGreen
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm,Sweden
Posts: 5
Default Anyone from Sweden ?

I start to wonder if im the only pers on this forum from Sweden ,who knows about this and want to do something about it . Prove me that im wrong ,prove me that im not alone !
RoloGreen is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 11:11 AM   #2
clayman
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 55
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by RoloGreen View Post
I start to wonder if im the only pers on this forum from Sweden ,who knows about this and want to do something about it . Prove me that im wrong ,prove me that im not alone !
Ok I'l prove you wrong I'm located in Stockholm, cheers
clayman is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 05:01 PM   #3
Madmax
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 5
Default Re: Anyone from Sweden ?

...and here is one from Norway.
Madmax is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 06:18 PM   #4
RoloGreen
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm,Sweden
Posts: 5
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hello Madmax,

Man i really wish u wore from here because its a weird feeling only to have one pers that its telling u that its coming from ure country,im f......g alone here ,there is no one else,only Clayman.Weird feeling !
RoloGreen is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 06:58 PM   #5
Madmax
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 5
Default Re: Anyone from Sweden ?

I can imagine..
Lets hope it doesen`t stay that way!
Madmax is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2008, 07:45 AM   #6
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Cool Re: Anyone from Sweden ?

Nog finns det många svenskar här.
Hoppas att vi slipper den intoleranta attityden som ofta märks på vaken.se...homofobi, allmän intolerans och rasism

Last edited by I_Am; 09-10-2008 at 07:51 AM.
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 11:17 PM   #7
Warzone
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by I_Am View Post
Nog finns det många svenskar här.
Hoppas att vi slipper den intoleranta attityden som ofta märks på vaken.se...homofobi, allmän intolerans och rasism
Svensk nationalistik ickeliberal här, haha.
  Reply With Quote
Old 09-12-2008, 09:37 AM   #8
Xammy
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Northern realms
Posts: 34
Default Re: Anyone from Sweden ?

Är också här så ni vet. Det är nog fler av oss än vad man kan tro.

Jag hoppas också att "negativa" tendenser som är så vanligt i vårat avlånga land kan läggas åt sidan, och folk som sysslar med skumma politiska idéer och annat trams kan ta sig själva i kragen och fokusera på mänskligheten i stort, och även skåda inombords.

Jag tror vi har en JÄKLA BRA chans att klara oss ur/igenom det här avsnittet i historien relativt oskadda. Det hänger dock på oss, vår inställning, våra handlingar, och till viss del på våra tankar.

Spännande att leva nu ja.

Ha det gott kära medmänniskor!
Xammy is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 03:20 PM   #9
Sunnely
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 31
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by Xammy View Post
Är också här så ni vet. Det är nog fler av oss än vad man kan tro.

Jag hoppas också att "negativa" tendenser som är så vanligt i vårat avlånga land kan läggas åt sidan, och folk som sysslar med skumma politiska idéer och annat trams kan ta sig själva i kragen och fokusera på mänskligheten i stort, och även skåda inombords.

Jag tror vi har en JÄKLA BRA chans att klara oss ur/igenom det här avsnittet i historien relativt oskadda. Det hänger dock på oss, vår inställning, våra handlingar, och till viss del på våra tankar.

Spännande att leva nu ja.

Ha det gott kära medmänniskor!

ABSOLUT, är helt utmattad av negativa energitjuvar, jag har noll tålamod med det och kommer ute****a dem från de projekt jag är involverad i. Det är helt omöjligt att vara kreativ i sådan miljö, och det syftet där - ev utan den inblandades medvetenhet, iom att det är "programmerat" från viss högre agenda - är att så split och därigenom kunna fortsätta härska. Hoppas fler fattar det, för i en sån här situation vi befinner oss i måste ALLA se bortom egot och fokusera på vad de kan bidra med; allt annat är kontraproduktivt.

Så jag håller med - finns det behov av att "kriga" - gör det nån annanstans.

Däremot är jag tacksam för att om man gör ett påstående om tex "individen" som ansvarig för ev jävulskap - utveckla gärna detta, så att man förstår vilken nivå ni står på. Vem som helst kan ju utnyttja den frasen även i situationer då de själva trippar runt och gör andra illa - "du bad ju om det.."

Det här är ev ett ämne som kräver en egen tråd.
Skapar en nu.

Okej om jag kör den på engelska?
Sunnely is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 03:34 PM   #10
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Default Re: Anyone from Sweden ?

Feedback finns det ju som sagt två sorter av: Positiv och negativ.
Väldigt många klarar tydligen bara av att ge och ta av den negativa.
Fast det är bevisat om och om igen i pedagogisk och psykologisk forskning att den positiva feedbacken är så otroligt mycket mer potent.

Låt oss hjälpa varandra med i huvudsak positiv feedback. Även om man har olika åsikt, kan man ju ändå vara överens om en gemensam strävan att växa tillsammans.

Det finns så mycket att vinna om man stöttar varandra i att fylla på och addera till varandras tankebanor.

Enligt en mycket klok person är det så här:
Synergi: 1 + 1 = 2.25 (minst)
Kompromiss: 1 + 1 = 1.75 (max)
Gräl: 1 + 1 = -2 (eller värre)

Kärlek.
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 07:28 PM   #11
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Eller som vi säger i värmland: Love is the Law, Love under will.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 08:06 PM   #12
kari
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 52
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hejsan,jag bor i södertälje och tycker det är intressanta ämnen som tas upp här och på camelot,men som sagt det finns nog mycket "riktig"info och en del desinformation,sen att det är svårt att prata om det som sägs på dom här sidorna med vänner o bekanta,endel vill inte höra för att det låter för otroligt för att vara sant,det är väl därför det intresserar mig,tycker Kerry och Bill har gjort och gör ett otroligt jobb,men som sagt man får nog inte ta allt som sägs på diverse forum för direkta sanningar,man får tänka o tänka o fortsätta använda sina grå celler för att komma fram till vad som verkar logiskt,keep up the good work.
kari is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 09:40 PM   #13
Leif Erlingsson
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by I_Am View Post
Nog finns det många svenskar här.
Hoppas att vi slipper den intoleranta attityden som ofta märks på vaken.se...homofobi, allmän intolerans och rasism
Det var länge sedan jag var inne på vaken.se:s forum. Menar ni att där är rasism nu?!

Leif Erlingsson i Tullinge
08 778 50 38

Quote:
Originally Posted by I_Am View Post
Enligt en mycket klok person är det så här:
Synergi: 1 + 1 = 2.25 (minst)
Kompromiss: 1 + 1 = 1.75 (max)
Gräl: 1 + 1 = -2 (eller värre)

Kärlek.
Är det den första som är "Thought working on thought"?

Håller med. Det är "quite a ride" att leva nu. Tyder på visst mått av dumdristighet, att ha 'signat på'. Men 'what-the-heck', det stämmer ju in på mig, iallafall. Har ni sett http://blog.lege.net/ ?

Just nu klurar jag på hur det inte är information/fakta utan 'memes' som vi har som motstånd mot sanningen. Akademiker såsom Erik Åsard och Rasmus Fleischer författar lärda teorier om vilka dolda motiv som 'egentligen' ligger bakom de olika 'konspirationsteorierna'. När vi därför säger "A" så har 'de lärde' lärt sig att det betyder "B". Vi säger "A" och de hör "B". Det är därför vi tycker att de inte lyssnar. De tycker att vi säger att vi är fascister, extremister, antisemiter och allt möjligt hemskt. Aldrig att vi faktiskt inte vill veta av den oändliga lögnens och fräckhetens matematik. I själva verket "vet" ju "de" att det är de som är de kultiverade och sansade.

"Tack vare" Erik Åsard och Rasmus Fleischer med flera. Det skrevs för några år sedan i Aftonbladet http://aftonbladet.se/kultur/bokrece...ticle324232.ab om en ny bok om sanning, jag bloggade om den. http://blog.lege.net/?/30-Sanningen-...dig-frisk.html Boken hette "Lögnens olidliga lätthet" av Yrsa Stenius. Jag har mer än en gång tänkt att jag måste läsa den. Sedan borde jag läsa Erik Åsard om varför jag "är" en "paranoid konspiracist". Jag har redan läst Rasmus Fleischers magisteruppsats på samma tema, "Populism och apokalyps -- Det politiska innehållet i samtida konspirationsteorier". Han påpekade förresten särskilt att inga av konspirationsteorierna handlar om Ryssland, han tog upp det som att det ytterligare misstänkliggör 'konspiracisters' [förmodade dolda] motiv.

Kör först in denna länk i webbläsaren:
http://www.google.com/search?q=%22Po...er%22&filter=0
Läs för allt i världen http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Fleischer

I min utskrift av Rasmus Fleischers magisteruppsats "Populism och apokalyps -- Det politiska innehållet i samtida konspirationsteorier" la jag till följande underrubrik med kulspetspenna: En konspirationsteori om konspirationsteorier. Det genomgående temat är att konspiracism = antisemetism. Länk: http://ak.webcust.prq.se/konspiracism.pdf (Kontakta mig privat för kopia, om länken är nere.)

Den är fantstiskt nyttig att läsa. Inte för Rasmus ****satser, utan för att få sig till livs en 'matris' varmed vi kan översätta de ord och begrepp vi 'konspiracister' använder, till de idéer och koncept 'kultiverade' (som politikerna, etc) mottagare därvid uppfattar. Den riktigt korta summeringen är att konspiracism = antisemetism. Men magisteruppsatsen måste läsas för att förstå vilka konspirationsteorier som tolkas som vilka förmodade dolda agendor och religiösa eller new age motiv av den 'kultiverade' mottagaren. En övningsuppgift är att göra ett papper med en matris ur uppsatsen som gör denna översättning snabb och enkel att göra.

Rasmus Fleischer erkänner visserligen att vissa konspirationer kan vara verkliga, men han misstänkliggör MOTIVEN för dem som skriver om konspirationer. Det FÖRUTSÄTTS att vi har en agenda. Och vilken agenda vi förutsätts ha beror på vilken teori vi förfäktar. Vi FÖRUTSÄTTS alltså vara oärliga. Det är själva grundförutsättningen. Som man känner sig själv, känner man andra?... Det är inte tänkbart att vi verkligen oroar oss för våra barns framtid. Det är inte tänkbart att vi faktiskt blivit rädda när tidningarna vägrar berätta viktiga sanningar. Nej, vi har givetvis alltid en dold agenda.

Rasmus Fleischer egen agenda är f.ö. sionism....
  Reply With Quote
Old 09-14-2008, 01:53 PM   #14
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Default Re: Anyone from Sweden ?

Jag tycker mig ha märkt att vaken mer eller mindre blivit ett partiorgan fler typ nationalistisk front. Ett fåtal oerhört agressiva och engagerade individer har infiltrerat många av trådarna. Även många andra "heta" trådar "dödas" fort av tjaffs mm. Känns som om det verkar en hel desinfo-skader på Vaken. Vore av högsta vikt att vi svenskar försöker agera för att bibehålla en mycket öppen och framförallt positiv ton i de svenska Avalon-trådarna.

Ska absolut kolla den där läsningen! Det är ju också intressant att etablisemenget tar på sig ensamrätt att definiera konspirationer. Så fort frågor dyker upp och besvärliga ifrågasättanden...så stämplas det som konspiration. Tack Leif för tipset!

Quote:
Originally Posted by Leif Erlingsson View Post
Det var länge sedan jag var inne på vaken.se:s forum. Menar ni att där är rasism nu?!
...
Den är fantstiskt nyttig att läsa. Inte för Rasmus ****satser, utan för att få sig till livs en 'matris' varmed vi kan översätta de ord och begrepp vi 'konspiracister' använder, till de idéer och koncept 'kultiverade' (som politikerna, etc) mottagare därvid uppfattar. Den riktigt korta summeringen är att konspiracism = antisemetism...
Rasmus Fleischer egen agenda är f.ö. sionism....
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 09-14-2008, 10:33 PM   #15
Paradoxer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm
Posts: 10
Default Re: Anyone from Sweden ?

Jag kan inte annat än att hålla med I_Am.
Tyvärr är vaken.se idag en av de platser en nyvaken först hittar till och det skulle vara synd om det blir ett rekryteringsforum för nationalismens otäcka tentakler...

Tillbaka in i programmeringen skulle man kunna säga.
Paradoxer is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 12:00 PM   #16
Xammy
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Northern realms
Posts: 34
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Tillbaka in i programmeringen skulle man kunna säga.
Som vanligt i framtiden...

Det är ju i princip samma tendenser som flera konservativa högertyper i USA lider av, de är på vagnen när det gäller mycket av det 'verkliga' nutidsläget, men de närmar sig ämnet från en högst negativ och fördomsfull ståndpunkt.




Men vi kan nog komma in i ljuset tillsammans här i norden skall ni se!
Xammy is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 09:51 AM   #17
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Aj då...

"Last night we received this e-mail from George Green:

I'll call you. Things are really coming. The meeting today on the government assisting the sale of Lehman to Barclays fell through... the dollar is close to collapse."

Vet inte om ni lyssnar på Alex Jones radio grej. Jag gör det varje kväll. Igår var det nästan skrämmande att höra honom. Rösten var raspig och helt ****. Han fastnade i långa monologer om läget i USA som nästan mer lutade åt total uppgivenhet med inslag om cyniska skämt om hur lite folk fattar. Inte alls likt denna eldsjäl som brukar vara en av de starkaste facklorna i mörkret. Maxwell var på showen dagen innan. Han lät inte heller så kry.

Har någon sett andra källor kring detta (dollarns fall och vad som rasslar bakom ridån)? Menar ett ställe där man kan få alternativ info brevid camelot och jones. Mainstream media är givetvis helt opålitliga. Som gammal Chomsky anhängare så letar jag alltid efter maximalt antal källor innan jag be****ar mig för om saker stämmer eller inte.

Rädsla är inget som är värdigt oss. För rädsla förlamar oss och föder egot. Men det var en svår natt igår. Riktigt skrämmande. Tacksam för svar.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 01:08 PM   #18
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Default Re: Anyone from Sweden ?

Alex mfl har ju flaggat för just detta i lång tid nu, och när det händer vet de alltför väl vad mer som står i farstun: Police State, Eugenics, Martial Law...
Han tillhör ju de som säkerligen står i första ledet för att "försvinna" och har säkerligen just nu varit tvungen att förbereda sig och sin familj.

Sammanbrott är mycket roligare innan de händer...
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 05:22 PM   #19
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Ja vi får vänta och se helt enkelt. Som tur är har han så pass många lyssnare och sänder så ofta att han "försvinner" så lär det märkas och skapa ramaskri. Men iof så förväntar sig överherrarna detta. De där 4 miljoner plastkistorna som Bush ska ha beställt av/åt FEMA borgar ju inte för ett kramkalas direkt.
Sannerligen ett sorgligt och obehagligt mörkt kapitel i mänsklighetens historia.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 06:02 PM   #20
jonker
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 3
Default Re: Anyone from Sweden ?

Tjena,
Här har vi en representant från södra förorterna i Stockholm.
...har följt Project Camelot i ett år ungefär... har kanske någon intervju kvar att se... Har hamnat här via 9/11 som jag började undersöka på allvar 2004 via Mike Ruppert och Peak Oil... Sen blev det Federal Reserve genom ett antal böcker. Ja, ni vet... längre och längre ner i kaninhålet. Läste två böcker av StClair i somras. Trodde aldrig att jag skulle läsa astrologi, men man lär sig något nytt om sig själv och världen varje dag. Och nu mer och mer ju närmare 2012 vi kommer helt uppenbart... Är en notorisk dokumentärsamlare med ett arkiv på 170GB som jag samlat på mig genom åren. Mycket 9/11, ekonomi, mytologi etc. Ska bli kul att lära känna er... Det är ju lite ensamt så här djupt ner i hålet... ;-)
/j.
jonker is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 06:17 PM   #21
GoingToFast
Banned
 
GoingToFast's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Avesta, Sweden.
Posts: 303
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hej. Vad skönt och se att det finns Svenskar på Project Avalon forumet.
Jag ser att några av er har kommenterat Vaken.se, jag gillar fortfarande Vaken men håller med om att det är ett mycket hårdare tonläge på Vaken än på Avalon, det är skönare här, inget jhärndött tjaffs som det kan vara på Vaken. Jag började faktiskt att göra några inlägg på Vaken men gav upp efter ett tag, av någon anledning så blev jag punktmarkerad av någon som kallar sig Twotter, han är en av dom som är på varenda tråd och gör sig märkvärdig och han kör alltid med någon form av hemgjord bakvänd logik som ingen fattar ett smack av.
Jag kommer att kika in på den här tråden så ofta jag kan, problemet är att det finns så mycket intressant att läsa här på Avalons forum.
Oroa er inte för mycket över 2012 jag tror att det mesta är "Fablernas värld"

Hadäbra.
GoingToFast is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 06:34 PM   #22
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Välkommen!
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 06:39 PM   #23
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Default Re: Anyone from Sweden ?

Ja, det finns ett antal individer som är mycket aktiva på vaken och andra forum, med mycket märkliga destruktiva beteenden.
En del av dem är säkert personer som helt enkelt gillar att störa och tjafsa och få sin lilla inskränkta världsbild bekräftad - helst på andras bekostnad.
Men, jag tycker det i väldigt många fall helt klart handlar om aktivt intervenerande av personer i "högre makts" tjänst, som mycket väl vet exakt vad de gör och varför.
Inte direkt infiltration, snarare diversion.

Kan ju vara bra om vi försöker hålla samman här på Avalon innan det börjar dyka upp "agenter" och saboterar trådarna.

Personligen använder jag mig av ett slags indikator i diskussioner: Om den jag diskuterar med är positiv (även om han eller hon har en olika åsikt) och tydligt visar att han eller hon verkligen vill läsa det jag skriver och reflektera över detta.
Om det inte är så - ja, då kanske det i bästa fall bara är att ignorera personen i fråga. Om personen blir väldigt "spammande" och störande är det troligen dags att rapportera till admin.

Ska i alla fall bli rackarns spännande att se vart denna oerhörda kraften tar vägen. De blir troligen tvingade att skaffa bättre serverkapacitet inom strax här på Projekt Avalon.
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 06:55 PM   #24
Paradoxer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm
Posts: 10
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by GoingToFast View Post
Av någon anledning så blev jag punktmarkerad av någon som kallar sig Twotter, han är en av dom som är på varenda tråd och gör sig märkvärdig och han kör alltid med någon form av hemgjord bakvänd logik som ingen fattar ett smack av.
Twoofer heter han. Det är såna som han som vi ska få att vakna.
Trots att han har helt annan verklighetsuppfattning mot sk vakna är han väldigt trevlig tycker jag. Han håller en trevlig ton trots att folk kallar honom både det ena och andra.
Han är helt enkelt en sökare, men har inte kommit dit vi har i vårat sökande.

Varför är så många rädda att diskutera för vår sak?

Quote:
Originally Posted by I_Am View Post
Ja, det finns ett antal individer som är mycket aktiva på vaken och andra forum, med mycket märkliga destruktiva beteenden.
En del av dem är säkert personer som helt enkelt gillar att störa och tjafsa och få sin lilla inskränkta världsbild bekräftad - helst på andras bekostnad.
Men, jag tycker det i väldigt många fall helt klart handlar om aktivt intervenerande av personer i "högre makts" tjänst, som mycket väl vet exakt vad de gör och varför.
Inte direkt infiltration, snarare diversion.
Det är hela deras världsbild vi talar emot. De infiltrerar inte på uppdrag av någon, utan agerar enligt sin programmering helt undermedvetet. Vi måste bli mer pedagogiska gentemot såna här personer.

Last edited by Paradoxer; 09-16-2008 at 07:50 PM.
Paradoxer is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 07:55 PM   #25
Twoofer
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Hej. Vad skönt och se att det finns Svenskar på Project Avalon forumet.
Jag ser att några av er har kommenterat Vaken.se, jag gillar fortfarande Vaken men håller med om att det är ett mycket hårdare tonläge på Vaken än på Avalon, det är skönare här, inget jhärndött tjaffs som det kan vara på Vaken. Jag började faktiskt att göra några inlägg på Vaken men gav upp efter ett tag, av någon anledning så blev jag punktmarkerad av någon som kallar sig Twotter, han är en av dom som är på varenda tråd och gör sig märkvärdig och han kör alltid med någon form av hemgjord bakvänd logik som ingen fattar ett smack av.
Jag kommer att kika in på den här tråden så ofta jag kan, problemet är att det finns så mycket intressant att läsa här på Avalons forum.
Oroa er inte för mycket över 2012 jag tror att det mesta är "Fablernas värld"

Hadäbra.
Hej, Twoofer är faktiskt mitt användarnamn.

Det ENDA jag gör på vaken.se är att argumentera för min sak. Jag håller alltid en trevlig ton(sålänge jag kan) och försöker acceptera andras åsikter. Du däremot går till ett annat forum, skriver i en tråd som inte ens handlar om vaken.se och börjar kasta skit på mig bakom min rygg? Säg det direkt i ett PM istället så behöver inte folk här höra dina klagomål.

Det är så mycket skitsnack i din post så jag tänker klara av dem en och en:

Du blev punktmarkerad: Jaså, på vilket sätt?

Jag gör mig märkvärdig: Jaså, på vilket sätt?

Jag använder mig av hemgjord bakvänd logik: Jaså, på vilket sätt?

Ingen fattar ett smack av mina inlägg: Jodå, de flesta fattar men håller inte med. Något jag självklart accepterar. Paradoxer och jag snackar dagligen över MSN och vi har helt olika världsbilder. Endå lyckas vi hålla en bra diskussion som båda tycker är intressant. Det är nog snarare du som inte förmår att någon är kritisk till din NWO-teori.

I fortsättningen, smutskasta inte mig på ett annat forum. Säg det till mig direkt.

/twoofer
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 09:26 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon