View Single Post
Old 09-17-2008, 03:24 PM   #31
Frank69
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam, Holland
Posts: 38
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo Swami,

Ach ik vind hem wel sympathiek die George Green. En ook vrij concreet over de zeer nabije toekomst, terwijl 2012 voor mij nog alle kanten uit kan gaan.

Ik had begrepen dat de anonieme Guidestones ten tijde van Jimmy Carter daar is geplaatst door occulte waanzinnigen (van de Rockefeller/Kissinger-kliek) die wel van dramatiek en symboliek houden, maar dat Green slechts *bevestigt* dat de depopulatie plannen werkelijkheid zijn...geschreven in steen nota bene. Green zal ze wel niet zelf gebeiteld hebben.

Die webbot-voorspellingen mbt iets "coastal" komt koud op mijn dak, ik las er pas 2 dagen geleden over op een thread hier. Ik heb absoluut niet op een tsunami gerekend terwijl ik al een half jaar aan het hamsteren ben voor WO3.
Ik ben ook niet bevreesd voor wat er gebeuren, wat komt dat komt, ik zie het als een uitdaging. Toch, nav webbot heb heb ik zojuist (echt waar) maar een oktober midweek geboekt in de Ardennen hahaha!

We zullen het allemaal gaan meemaken!

Hoi Ewald,

Geef aub tzt de coordinaten door waar je crew zit in Duitsland, dan kom ik even buurten op doorreis. Ik zal wel iets lekkers danwel nuttigs meenemen.
Frank69 is offline   Reply With Quote