View Single Post
Old 04-01-2009, 10:36 AM   #16
wanderersoul
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Finland
Posts: 48
Default Re: Uutis artikkeleita maailmalta

Quote:
Originally Posted by jmk-fi View Post
Mitä Alex Jones salailee, ja miksi hän sensuroi tiettyjä asioita?

Kun esim infowars sivulle kirjoittaa " knights of malta " viesti poistetaan välittömästi ketjusta... Miksi? Mitä Alex Jonesilla on salattavaa?
Olen kiinnittänyt huomiota hänen omituiseen "aihe sensuuriin" jo pitkään,
hän välttelee tiettyjä aiheita esim. kun keskustelee jonkun vieraan kanssa
radiolähetyksessä.

Yhdessä lähetyksessä vieras puhui " colloidal silver " (sähkövirran avulla vapautettu hopea vedessä) joka on yksi tehokkaimmista yleis lääkkeistä niin sisäisesti kun ulkoisesti... Niin alex heti korotti ääntään ja puhui törkeästi vieraan päälle tyyliin " AAaah JEEEaa, oletteko kuulleet että B-vitamiini meinataan kieltää " ja asia jäi siihen, eikä tämä esimerkki ole ainoa tapaus...
Colloidal silver saattaa myös olla erittäin tehokas esim mahdollista lintuinfluensaa vastaan. Pistänpä terveysvinkkejä threadiin vähän infoa asiasta...
Mihin Knights of Malta mielestäsi liittyy? Itse en ole asiaa tutkinut.

Itse olen aina pohtinut, miten Alex Jonesin kaltaisen hahmon annetaan meuhkata niin paljon kuin annetaan. Jokin salaseura takuulla suojelee hänen edesottamuksiaan kuten Project Camelotinkin väkeä.

Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että Jonesin materiaali on pääosin totuudenmukaista, mutta joukossa on osa vääristynyttä tietoa, jota Jones ei halua korjata "ideologisten silmälasiensa takia". Lisäksi en pidä Jonesin tyylistä, jossa vieraiden päälle puhutaan. Myöskään negatiivisuus ja vihan kylväminen eivät edistä maailmantilaa. Lopetin Jonesin lähetysten kuuntelemisen tästä syystä. Alkoi se vihainen huutaminen kyllästyttää.
wanderersoul is offline   Reply With Quote