Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here
Hoi allemaal, misschien had ik me al laten zien hier, kan me er niet zo gauw tussen vinden, dus dan hier maar.
Als ik niet een paar hondjes had, was ik waarschijnlijk naar midden of zuid amerika gegaan, maar blijkbaar moet dat niet. Ik ben altijd al nogal verhuizerig geweest en liep al weg voordat ik kon staan. Het is me gelukt nu een paar jaar op één plek te blijven. Ik zal dus niet zo gauw het initiatief nemen en kijk een beetje de kat uit de boom, die ik al niet genomen heb, omdat ik niet zeker was, of ik wel regelmatig thuis zou zijn. Aan mij hebben jullie dus niet zo veel, hoewel dit nou precies is wat ik mijn hele leven gezocht heb. Ik ben natuurlijk wel naar woongemeenschappen geweest, die natuurlijk leefden, maar blijkbaar heb ik nomadebloed en ik wordt best onrustig als ik jullie hier zo zie proberen een groep te vormen, maar het gekke is, ik voel (nog) geen impuls. Ik ben zo iemand die s'morgens om vier uur het vuur opstookt, voordat iedereen wakker is, met van alles al bezig is voor de zon opkomt. Ik werk graag alleen, maar kan ook heel goed samenwerken, ik ben wel wat gewend en altijd een beetje een buitenbeentje, omdat ik allerlei verbindingen voel met onzichtbare dingen. Ik ben gek met dieren en de natuur, ik heb moestuinen gehad, kruidentuinen, fruit, composthopen, maar het is ook weer een tijdje geleden, maar het is niet moeilijk als je er van houd de hele dag buiten te werken. In de Himalaya hadden we geen electriciteit, wel een rivier, een beek in de buurt lijkt me wel belangrijk.
Ik kom af en toe kijken hier, maar ik kan dus niet echt meedoen. Heb ook mensen om me heen, met wie ik misschien iets moet, ik weet het gewoon nog niet. Ik heb ervaring voor grote groepen te koken, geen ervaring met vlees, en ik weet iets af van wat gezond is.
Ik krijg al ideeën terwijl ik schrijf, geiten, bijen, nou ja, geweldig dat jullie beginnen. Ik ben er hier nog niet uit wat ik moet doen, lieve groetjes
|