![]() |
Dutch folks (BE / NL) / connect here
Hi, Belgium, 21, male, CG-artist, signing in for connection :biggrin2:
greets |
Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here
Swamisalami from the Netherlands signs in.:partytime2:
|
Samson says,Hi.:bond:
|
hey guys, so i think it's rather important to get to know eachother on a personal basis, so i'm 21 a C(omputer) G(graphics') artist @ AniMotions, and I was torwards the future thinking of something like a waterbase, so you got the pple going for a cruise-ship, but I was more like thinking of a settlement, like in "waterworld"
- this allows a waterbased-front with artificial islands to grow fruit - huts of clay-like material for a natural based-invormentment of cooling-and resist heating i did a year of architectural studies and I went over to computer graphics for visualisation so this are kind of my skills. other then that, I do Karaté to keep fit, and I'm trying to create a small community here to get things started. I'm going to draw plans and visualise the platform, I need to get in touch with engeneers and other architects in this project to get a "base"-idea going. greets, Ethan |
Kunnen we ook in het nederlands communiceren of is dat niet toegestaan op deze site.
|
tuurlijk wel, als je jezelf beter kunt beschrijven in het NL, mij niet gelaten ;)
greets |
Mooi.
De Swami is een "einzelgänger" en heeft o.a. een technische achtergrond, SWTK. De Swami wordt in zijn woonplaats als "kluizenaar" bekeken en voor gek verklaart, denk ik.......:mfr_lol: De laatste paar jaar heb ik dagelijks vele uren, dagtaak, gespendeerd in het opzuigen van info betreffende het op deze site gepresenteerde. Ik was altijd al geďntereseerd in deze materie, Wanderer???, maar de laatste jaren heb ik er een dagtaak van gemaakt. Vorige week ben ik, na 3 jaar info verzamelen, weer aan het werk gegaan. Het wordt tijd de geest weer enigzins te verzetten anders word ik er gek van. Momenteel verdiep ik me in de theoretische electronica, o.a. axiale flux generatoren en Pmg's (permanent magneet generatoren) en toebehoren. Plaatje zit het hoofd, uitvoering dient te volgen. Verder ben ik ook geďntereseerd in PPO (puur plantaardige olie) en hoe je oude diesels om kunt bouwen om ze op PPO te laten draaien. Oliepersjes worden vrij goedkoop op het net aangeboden. Ook verzamel/bouw ik het nodige om in tijden van nood de kop boven water te houden, basic needs. Vuur maken, natuurlijk antibiotica (zilverwater), waterdistillatie (in kleine hoeveelheden), visbenodigheden, etc. etc. Ligt allemaal al klaar. Wordt een aardige hoop dus moet ik zo langzamerhand maar eens een beetje gaan organiseren. Tevens ben ik geďntereseerd in (eetbare) planten en dieren, gediplomeerd natuurgids. Ik heb nog nooit op forums mee gedaan dus snap ook nog weinig van de opbouw. Er komt ineens wel een hoop info los via deze forums en het wordt een dagtaak dat allemaal bij te houden. Ik vermoed dat ik het meeste wel zo'n beetje in den geest heb zitten dus ik zal het niet allemaal bijhouden. Misschien kunnen we iets verzinnen, met "The Dutch-speakers", om daar structuur in aan te brengen. Avé, De Swami |
swami jouw skills lijken me zeker niet overbodig om een organisatie te starten, langs de natuurkundige kant van het overleven dan, houden zo, daar ik eerlijk gezegd 0% afweet van eetbaar / niet eetbaar etc.. Mijn skills liggen in de bouw en constructie.
Ff mensen bijeenverzamelen hier om dingen te bekijken hoe we kunnen organiseren. Holland heeft al aardige projecten geleverd omtrent woningen die op het water drijven langs kanalen. Zonde dat België zulke projecten niet toelaat |
ewald hier,
uit B, maar nu in Berlijn, duitsland. Ik heb 11 jaar met AZG gewerkt en ben dus goed ervaren in het ´dealen´met noodsituaties. Je noemt het maar, ik heb het gedaan. tip: water is het allerbelangrijkste... en het gemakkelijkste is chlorineren van water... chloor doodt alles (niet voor chemische en radioactieve besmetting)... dus handig in de kit is een kilo chloor (krijg je bij winkels die zwembadmateriaal verkopen) en met die kilo ben je enkele maanden water verder... groet ewald |
Ik denk dat we allereerst een gemeenschappelijke visie moeten kunnen ontwikkelen over de voorbije maanden om die uit te werken.
Het zal niet werken als de ene een boot wil; de andere een community, die dan weer ergens ondergrond gaan, ... Eerst samen nadenken waar en hoe, dan taken kunnen onderverdelen in "ontwerp / uitvoering" en dan dingen in actie omzetten. Zodra het idee gesettled is kunnen we ook met betere communicatie beginnen als skype / IM / RL / ... Dit is het prille van het prille. Als er verhalen te delen vallen of ervaringen is dit wel het moment in de komende maanden denk ik. greets |
Eerst maar eens mensen verzamelen die van gelijke geest zijn, denk ik.
Voor dat water ben ik niet zo bang. Ik woon er een paar honderd meter vandaan en er drijft hier genoeg spul om niet te verzuipen, maar dan????? Persoonlijk denk ik dat het wel zal vallen met dat water. Moeder Aarde warmt lekker op en doet de warme Atlantische golfstroom tot stilstand komen. Als dat zo doorgaat krijgen we binnenkort een ijstijd. Had Edgar Cayce het dan toch bij het rechte eind?? Volgens Wilcock zou die gechannelde info desinformatie zijn. Who to believe???? Het lijkt me in ieder geval het belangrijkst om mensen bijeen te krijgen die SAMEN ÉÉN DOEL voor ogen hebben en ook bereid zijn hier aan te werken. Avé, De Swami |
Op zee gaan wonen is niet nieuw. Daar zijn ver ontwikkelde plannen over.
Lijkt me goed te realiseren, net zoals er uit eb en vloed eindeloos veel energie te halen zou moeten zijn. Ik leef zoals Swami het beschrijft. Van alles wat er mogelijk te gebeuren staat is er één zeker. Hyperinflatie. Er is geen houden of redden meer aan. Zodra je het gegoochel met geld gaat begrijpen snap je dat er niks van te begrijpen valt. Ik vind het ongelofelijk dat grote banken nu met miljarden belastinggeld overeind gehouden worden. Het lijkt wel of niemand meer weet waar we mee bezig zijn. Ik versta onder vrijheid iets anders dan 40 jaar arbeidsplicht. Ik versta onder gezondheidszorg iets anders dan symptoombestrijding. Ik versta onder scholing iets anders dan hersenspoelen. Feitelijk heb ik inmiddels begrepen dat WOII nog niet voorbij is, en dat de grote finale nog moet komen. Feitelijk zou ik mijn paspoort willen vernietigen, en alleen nog op eco verantwoorde wijze met en voor elkaar willen werken en leven. Onderland huizen bouwen en zelf bier/ alcohol brouwen. Europa is net zo verrot als Amerika alleen valt het hier niet zo op omdat we net een stuk of 10 bananenrepublieken bij de EG hebben. Nix aan de hand, dat lijkt t te zijn nix aan de hand, schone schijn. (K.F.) |
Beetje fysiek goud en zilver verzamelen Samson en altijd nul staan bij de bank. Ik heb me gelukkig nooit in de schulden gestoken. Binnenkort gaan er klappen (Green heeft het over 30 september) vallen in de financiele wereld, kelderen de beurzen en worden alle aandelen weer opgekocht door de een of andere "rijke" familie. Net zoiets als 1815 toen Napoleon op zijn broekie kreeg bij Waterloo. Volgens mij worden er al duizende jaren afspraken gemaakt door die families.
|
connection established....hallo iedereen! :wink2: 31 oost vlaanderen belgie. :original:
|
aha ook Oost Vlaanderen! Ken jij dan nog eventueel mensen uit "onze" achtertuin die op de hoogte zijn?
|
Jason and Elize from Tilburg says Hello
|
Hallo,
Kzie van bachtn de kupe. Mo kweun int Gensje. Ken nogol me bedenkiengn bie wat dat er ier ol gebeurt. Bill en Kerry zie zeker toffe menschen, moar ze boarn bliekboar e gat in de mart an, woadeure dat ier letterlik stormlopt en binn de kortste kern e chaos wordt. Lik of da Bill zelve ol gezeid et: 't project zit nu in e kritieke fase. De boel kut omploffen (ut ze voegen basten) saamn met de reste, onze nie oppassen. 'k Vrage mien oak of, wat dazen gon doen otter in d'ieste weekn niks gebeurt. Stef. PS: da vlams is toch gemakkelikker dan dad iengels. |
Quote:
|
Hallo allemaal,
Fijn dat we hier per regio een netwerkje op kunnen bouwen! Ik volg Camelot al een tijdje en heb o.m. 'Messages for the ground Crew' en 'The Ra material '(Law of One) bestudeerd. Ook wat vertaalwerk gedaan voor de site WillenWijWeten rond NWO zaken. Zelf een artikel op hyves geblogd over chips. In het dagelijks leven ben ik juf, maar zie mezelf meer en meer als 'Wanderer'. Heel graag stel ik mijn huis open voor mensen die dit soort onderwerpen met anderen willen delen, behoefte hebben aan vertaald voorlezen van boeken/films e.d. bijvoorbeeld. Al is het samenzijn alleen maar om even te ervaren dat er meer bewuste mensen zijn en wat positiviteit met elkaar te delen. Kortom, mensen uit Hoorn Westfriesland, jullie zijn van harte :welcomeani:! Warme groetjes ...... |
En hier iemand uit de "Lichtstad" Eindhoven...
Ik volg de website Projectcamelot al een redelijk lange tijd, leuk dat er nu een forum is! |
mooi meer mensen.
goet om te lezen. nijmegen holland. boswachter van opleiding. veer rondgereisd en nog steeds als het geld weer op de rekening staad. selfs gekeken of ik terecht kan in zuitamerika als de tijd daar is. ik wou trouwens even reageren op dat iedee van een colonie op zee. als we namelijk last zouden kunnen hebben van radioacktieve winden is dat volgens mij zeker niet de beste plek om te zijn. plus drink water is een probleem wat onderdegrond een stuk makelijker op te lossen is we hebben hoog grond water dat gezuiverd word door moeder aarde self laten we daar gebruik van maken. plus een storm op zee is niet niks aleen het herstel daar van zou het graafwerk Compeseren. zo is er ook geen probleem met de ruimte voor het kweeken en groeien van voedsel. ik weet dat ik met de deur binnen kom vallen zo maar hoop dat dat me vergeven word. |
hey mensen, hebben jullie GEORGE GREEN & BENJAMIN FULFORD interviews al bekeken?
zoniet, DOEN, vandaag is de economie in america beginnen kelderen (hard) http://articles.moneycentral.msn.com...aspx?GT1=33002 dus ik raad iedereen aan om te beginnen handelen in andere currencies, ikzelf ga over de komende maand(en) drugs aankopen en stocken. Ikzelf ben geen drugsgebruiker, maar zoals George Green zei: the currencies are: money, gas & drugs maar papiergeld gaat binnenkort, ZEER binnenkort waardeloos worden en je gaat je geld nimr van de bank kunnen halen, dus HAAL JE GELD VAN DE BANK !! en koop er goudstukken, zilver, en drugs mee als je olie kunt stocken zou ik dat ook doen :p maar ik heb er de ruimt eniet voor dus ik ga het met drugs doen, daar vele mensen voor goud en zilver zullen gaan!!! Ik zeg het je, de economie in america keldert sneller dan verwacht, ik heb een vriend die in LA woont en zegt me dat het er zeer slecht aan toegaat IN BEWEGING KOMEN MENSEN greets |
Quote:
Gas, dat kun je ook op een andere manier opvatten, energie ipv gas zie ik eerder zitten, vandaar ben ik tegenwoordig bezig om energie op een andere manier aan het opwekken dan op de reguliere methodes, zoals als met de meeste dingen, gratis mag niet van de onderdrukkers, je moet er voor betalen en dat probeer ik zelf te doorbreken, het heeft ietwat tijd nodig, mijn familie gaat nu voor. |
ook haarlem is aanwezig.leuk te lezen dat er gelijkgestemde zijn.
|
Hallo allemaal,
Ik kom uit N-Brabant. Ben me al een tijdje aan het voorbereiden. We spreken elkaar vanzelf op dit forum of wellicht elders. |
Gegroet nieuwe leden.
Ja het gaat gebeuren. Amerika gaat op z'n gatje. Ik denk dat we het hier in Europa nog wel even trekken, maar ook geen jaren meer. De heren politicie waren weer aardige onzin aan het uitkramen op deze prinsjesdag. Heb vandaag mijn huis in de aanbieding gedaan. Van de week komt de makelaar. Zilver en goud zijn iets goedkoper geworden vandaag. Vreemd eigenlijk. Der crashen een paar banken en het edelmetaal wordt goedkoper..........?? Stinkt naar de misdaad |
Ga je verhuizen naar hogere gronden in NL of overweeg je emigratie?
Het heeft me ook een tijdje bezig gehouden. Het ene moment dacht ik na het zien van george Greene, ik moet ook naar Ecuador, en een week daarop dacht ik om een ecowoning in het oosten van het land te gaan kopen. Toen was het weer Zwitserland. Kwam er gewoon niet uit omdat ik van binnen geen klik voelde ofzo ...... Ben wel benieuwd hoe jij tot je keuzes bent gekomen ..... Liefs van Anja |
Ewald hier,
Zit in Berlijn en ben met de duitse crew bezig voor plannen naar zuid duitsland... bavaria, de duitse alpen... volgens St Clair kan je belgie en nederland vergeten.... onder water... dus waarom geen rendezvous punt geven in zuid duitsland? We zien jullie daar dan? |
Hallo allemaal,
Ik vrees ook dat je een toekomst in NL kunt vergeten. Heb de volgende noodsituaties met last-minute vluchtroutes zitten bedenken: (ik kies ervoor zo lang mogelijk bij mijn bejaarde ouders te blijven) - George Green WW3 scenario 1: hongersnood=thuisblijven het fort versterken - George Green WW3 scenario 2: hongersnood+extreme fallout (moet meer zijn dan Chernobyl)=snelle vlucht naar Limburgse mergelgotten. - 2012 Tsunami scenario 3: natuurgeweld=vluchten naar Alpen om na evaluatie door te stoten naar de Sierras in Spanje en dan eventueel op het pontje naar Marokko. Vanaf daar mij inkopen met dukaten en zilverlingen op een vrachtschip naar de nieuwe wereld. Nu ben ik vast de enige in NL die nog nooit in de Franse/Zwitserse/Duitse Alpen is geweest...mochten er nog wegen liggen en auto's rijden: wat is de beste (vlakke) autoroute met zo min mogelijk passen /tunnels (zal extreme chaos zijn) en wat zijn de beste Alpen als je wilt uitwijken naar Spanje? Frank |
Ik ben een Wilcock "aanhanger" en niet echt van Green. Waarom.......?
Ik vind Green erg pessimstisch. Ook de verbondenheid met Billy Meier. Vanuit het kamp van Billy Meier zijn verschillende afsplitsingen voortgekomen die allemaal op eigen houtje verder gaan, o.a. MIchael Horne en George Green. Billy Meier beweert dat HIJ de enige is die op moeder Aarde contact heeft met buitenaardse. Ik geloof daar niet zo in. Tevens spreekt Billy Meier over het getal van 500.000.000 als maximum aantal inwoners voor moeder Aarde. Ditzelfde getal komt terug in Georgia guidestones, bij George Green, bij de Illuminati en ook Paul Watson (oprichter van Greanpeace en momenteel leider van de Seashepperds), om er een paar te noemen. Dit vind ik een beetje "te" toevallig. Green weet veel van de economische toestand op Moeder Aarde en dat vind ik interessant. Hij heeft echter wel zijn fortuin gemaakt tussen en met "the bad guys" en heeft er jarenlang onderdeel van uitgemaakt. Hij loopt nu te pochen met zijn gouden en zilveren munten die hij bij zich draagt. Dat geeft mij een "enigszins" onbehaaglijk gevoel. Ik probeer mijn huis te verkopen en terug te huren. Het geld investeer ik een sterke (oude) auto op diesel en survivalequipment. Auto bouw ik om zodat hij ook op PPO (puur plantaardige olie) kan rijden. Paar extra tanks erin zodat de reikwijdte groot wordt. Op een bepaald moment zal de beer los gaan dus probeer ik voor die tijd weg te komen. Ik denk dat ik richting Zwitserland, Zuid Duitsland ga, de dunbevolkte gebieden in de bergen. Ik hoef in ieder geval niet te stoppen om te tanken, de andere 99% wel dus die choas ontloop ik. Zo denk ik er, op dit moment, over. Voorlopig denk ik dat het nog niet zo'n vaart loopt maar ik bereid me wel voor. Volgens berichten van de site van Halfpasthuman gebeurt er binnen een maand iets waar de gehele aardbol een half jaar lang van zal nasidderen. Bij 9-11 was dat zes dagen. Ik ben benieuwd wat dat zal zijn. Ik las dat Kerry vanuit L.A. naar Sedona was vertrokken en dat Bill terug ging naar Zwitserland. Wilcock zit op zee met zijn cruise, zo uit mijn hoofd. Ze zijn dus allemaal vertrokken van de westkust van de States. Misschien dat L.A. zijn langverwachte aardbeving krijgt en in de St. Andreasbreuk dondert,........Who knows?? Momenteel kan ik niet meer doen dan me voor bereiden. Mocht de klap toch komen dan heb ik mijn best gedaan en meer kan ik momenteel niet doen. We gaan allemaal een keer over naar gene zijde en daar ben ik niet bang voor. Ik wil het echter wel bewust meemaken zonder dat ik krom liggen van de pijn. Heb mijn moeder zien gaan aan kanker en dat hoeft voor mij niet............ |
Hallo Swami,
Ach ik vind hem wel sympathiek die George Green. En ook vrij concreet over de zeer nabije toekomst, terwijl 2012 voor mij nog alle kanten uit kan gaan. Ik had begrepen dat de anonieme Guidestones ten tijde van Jimmy Carter daar is geplaatst door occulte waanzinnigen (van de Rockefeller/Kissinger-kliek) die wel van dramatiek en symboliek houden, maar dat Green slechts *bevestigt* dat de depopulatie plannen werkelijkheid zijn...geschreven in steen nota bene. Green zal ze wel niet zelf gebeiteld hebben. Die webbot-voorspellingen mbt iets "coastal" komt koud op mijn dak, ik las er pas 2 dagen geleden over op een thread hier. Ik heb absoluut niet op een tsunami gerekend terwijl ik al een half jaar aan het hamsteren ben voor WO3. Ik ben ook niet bevreesd voor wat er gebeuren, wat komt dat komt, ik zie het als een uitdaging. Toch, nav webbot heb heb ik zojuist (echt waar) maar een oktober midweek geboekt in de Ardennen hahaha! We zullen het allemaal gaan meemaken! Hoi Ewald, Geef aub tzt de coordinaten door waar je crew zit in Duitsland, dan kom ik even buurten op doorreis. Ik zal wel iets lekkers danwel nuttigs meenemen. |
Maar Green heeft veel informatie van/via Billy Meier, Zwitserland en daar komt volgens mij dat getal vandaan. Maar ja daar kom je toch nooit achter.
Vandaag een bizar schouwspel hier in Zeeland. Allemaal heli's vant leger, Chinooks en Apaches. Brengt me wel enigzins aan het twijfelen omtrent die webbot voorspelling. |
Quote:
|
Ze zijn evacuatieoefeningen (ophalen van mensen uit vijandelijk gebied lees ik net op teletekst) aan het doen????? Het is al een paar dagen aan de gang. Ik zag gisteren zo'n apache die zijn apparatuur testte. Behoorlijk fel wit licht, richtlaser denk ik. Van mij mogen ze vertrekken, horen hier niet thuis.
|
Ik zag vanmiddag een chinook heli overvliegen met daaronder een zwart gekleurd "iets" aan een touw. Zelfs op dit moment van de avond vliegen er nog regelmatig heli's over ongeveer om de 10 minuten hoor ik er wel een. Veel activiteit bij soesterberg... Misschien net iets "te veel".
|
Sjonge die heli's enzo .... niet echt geruststellend.
Las zojuist een thread op dit forum met iets van 50 sites op Google Earth die bewust vervaagd zijn. Vier (!) daarvan in ons landje. Links boven Leeuwarden, Links boven Noordwijk aan zee, Paleis Huis ten Bosch en Soesterberg zag ik er b.v. tussen staan. |
Quote:
|
Goud maakt de grootste spurt in 9 jaar. Vandaag alleen al $85 en $140 verschil met een week geleden. De elite was inmiddels klaar met inkopen doen. Het gaat beginnen.
|
Quote:
|
Hallo Medelanders, ook in Belgie
Ik voel me erg gesteund in mijn visie door internet zoals argusoog, willen wij weten, grenswetenschappen enz. En natuurlijk project Camelot/Avalon. Ondanks dat mijn meeste vrienden zeer intelligente mensen zijn ,word ik door hen toch wel gezien als een ex-verslaafde die een nieuwe verslaving heeft gevonden, wanneer ik hen probeer bewust te maken van alles waar wij inmiddels geen twijvel meer over hebben. Kortom ik wil mij aansluiten bij mensen in de buurt die ook wakker zijn geworden. Ik heb helaas weinig bruikbare skills in de zin van technisch vernuft e.d. Wel heb ik HBO studies gevolgd op sociaal vlak en survival(outdoor manegement). Eigenlijk ben ik het best in entertainment en muziek. Wellicht ook bruikbaar als het er straks op aan komt, en het mocht heel donker worden om ons heen! Ik ben heel blij met de visie van David Wilcock in dit hele verhaal, naar voren gebracht door Bill en Kerry. Zijn optimistische visie geeft enigzins lucht en mij vertrouwen, binnen het hele 2012 apocaliptische verhaal. Ik hoop dat ik, mocht het nodig zijn, een bijdrage kan leveren binnen een community hier in Nederland/Europa. Het laatste interview met David was weer geweldig! Roemer |
All times are GMT. The time now is 11:37 AM. |